Finsktalande receptionist till Henkel
Carotte Staff AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-03-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande receptionist till Henkel" (publicerad 2024-04-24) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Carotte Staff AB i Stockholm,
Lidingö,
Sundbyberg,
Täby,
Österåker eller i
hela Sverige Haemme suomenkielisiä vastaanottovirkailijoita!
OM FÖRETAGET Henkel är en global koncern som erbjuder varumärken och teknologi inom tre olika affärsområden: skönhet, tvätt- och hushållsrengöring samt lim, tätning och ytbehandling. Företaget fokuserar på att tillgodose både konsumenters och industriella behov.
OM ROLLEN: Som receptionist kommer du att ansvara för att vara den första kontakten för besökare och kunder. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att hantera inkommande samtal i växeln och e-post på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer också att ha varierande administrativa uppgifter, inklusive posthantering, dokumenthantering och fakturahantering. Då du tillsammans med dina kollegor kommer ha hand om den nordiska växeln och en del av de inkommande samtalen sker på finska så ser vi att du är finsktalande.
För att trivas i rollen hos Henkel behöver du ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du är noggrann för att säkerställa att all information är korrekt så inga viktiga detaljer går förlorade. Dessutom kommer du att spela en viktig roll i att hålla receptionen organiserad och välkomnande, vilket inkluderar att säkerställa att allmänna utrymmen är i ordning och inbjudande. Du kommer att vara ansvarig för att ge information, svara på frågor och lösa eventuella problem eller bekymmer som kan uppstå.
Du är en person levererar service i världsklass till besökare och kunder. Att ha en positiv, vänlig och professionell attityd är något du identifierar dig väl med.
Publiceringsdatum2024-03-22Kvalifikationer• Flytande finska och svenska, både i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet av liknande administrativa eller serviceorienterade roller är meriterande
• God kommunikationsförmåga och en positiv attityd
• Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta under press
• Flexibel
Plats: Centralt belägna kontorslokaler i Sundbyberg
Om du är en engagerad och serviceinriktad person som brinner för att ge en förstklassig upplevelse, så är du precis den vi letar efter!
OM OSS
Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.
ÖVRIG INFORMATION
I denna process samarbetar Henkel med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direkt av konsultchef Linda Österberg, på
linda@carotte.se Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Carotte Staff AB (org.nr 556858-0392)
Arbetsplats Carotte Staff
Kontakt Linda Österberg
linda@carotte.se 0733832041 Jobbnummer 8562112
Observera att sista ansökningsdag har passerat.