Finsktalande receptionist till Henkel

Carotte Staff AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-03-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande receptionist till Henkel" (publicerad 2024-04-24) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Carotte Staff AB i Stockholm, Lidingö, Sundbyberg, Täby, Österåker eller i hela Sverige

Haemme suomenkielisiä vastaanottovirkailijoita!

OM FÖRETAGET Henkel är en global koncern som erbjuder varumärken och teknologi inom tre olika affärsområden: skönhet, tvätt- och hushållsrengöring samt lim, tätning och ytbehandling. Företaget fokuserar på att tillgodose både konsumenters och industriella behov.

OM ROLLEN: Som receptionist kommer du att ansvara för att vara den första kontakten för besökare och kunder. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att hantera inkommande samtal i växeln och e-post på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer också att ha varierande administrativa uppgifter, inklusive posthantering, dokumenthantering och fakturahantering. Då du tillsammans med dina kollegor kommer ha hand om den nordiska växeln och en del av de inkommande samtalen sker på finska så ser vi att du är finsktalande.

För att trivas i rollen hos Henkel behöver du ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du är noggrann för att säkerställa att all information är korrekt så inga viktiga detaljer går förlorade. Dessutom kommer du att spela en viktig roll i att hålla receptionen organiserad och välkomnande, vilket inkluderar att säkerställa att allmänna utrymmen är i ordning och inbjudande. Du kommer att vara ansvarig för att ge information, svara på frågor och lösa eventuella problem eller bekymmer som kan uppstå.

Du är en person levererar service i världsklass till besökare och kunder. Att ha en positiv, vänlig och professionell attityd är något du identifierar dig väl med.

Publiceringsdatum
2024-03-22

Kvalifikationer
• Flytande finska och svenska, både i tal och skrift

• Goda kunskaper i engelska

• Erfarenhet av liknande administrativa eller serviceorienterade roller är meriterande

• God kommunikationsförmåga och en positiv attityd

• Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta under press

• Flexibel

Plats: Centralt belägna kontorslokaler i Sundbyberg

Om du är en engagerad och serviceinriktad person som brinner för att ge en förstklassig upplevelse, så är du precis den vi letar efter!

OM OSS

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION

I denna process samarbetar Henkel med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direkt av konsultchef Linda Österberg, på linda@carotte.se Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Carotte Staff AB (org.nr 556858-0392)

Arbetsplats
Carotte Staff

Kontakt
Linda Österberg
linda@carotte.se
0733832041

Jobbnummer
8562112

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Carotte Staff AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Carotte Staff AB: