Finsktalande orderadministratör sökes!

Ageris Kontaktcenter AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna, Stockholm, Huddinge, Södertälje, Falun eller i hela Sverige

Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare som arbetar strategiskt med kundlojalitet och har förväntningar på att kundservice kan öka kundnöjdhet och försäljning. Våra uppdragsgivare kommer från olika branscher men alla efterfrågar högkvalitativ, effektiv och lönsam kundservice och support på distans. På Ageris har vi lång och djup branscherfarenhet som vi gärna delar med oss av. Vi följer Unionens Callcenteravtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.

Läs mer om oss på vår hemsida www.ageris.se



Vi behöver nu utöka vår personalstyrka med en serviceminded och driven finsktalande orderadministratör till vår kund Cinram. Du ingår i ett nordiskt team på tio personer.

Som orderadministratör hanterar du kontakten med butikskedjor, återförsäljare och partners genom e-post och telefon. Dina främsta arbetsuppgifter är orderläggning, ekonomi och administration i SAP.

Du kommer arbeta i ett nordiskt kundserviceteam som betjänar filmbranschens stora aktörer inom distribution av film för hela Norden. Vi erbjuder en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med mycket trevliga förmåner kring friskvård och hälsa och ett starkt fokus på teamkänsla.

Hos Ageris ska alla känna sig viktiga och delaktiga!

Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park.

Vi söker dig som:

• Kan finska flytande i tal och skrift
• Har goda kunskaper i svenska och engelska
• har tidigare erfarenhet av service
• är en god administratör
• är serviceinriktad och uttrycker dig väl i tal och skrift

Kunskaper i SAP är mycket meriterande, men din erfarenhet är inte det viktigaste utan snarare din vilja att lära och utvecklas med oss.

Tjänsten är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning som övergår i tillsvidareanställning. Arbetstiden är kontorstider, måndag-fredag. Vi önskar start så snart som möjligt.

Vill du bli en del av vårt gäng? Skicka då din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt person.

Vid frågor kontakta Sarah Sundqvist på HR-avdelningen, sarah.sundqvist@ageris.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2016-11-01

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ageris Kontaktcenter AB

Adress
Ageris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna

Kontorsadress
Box 1029

Jobbnummer
3135076

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ageris Kontaktcenter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ageris Kontaktcenter AB: