Finsktalande Customer Support Representative

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-05-12

Företaget
Abbott är ett globalt hälso- och sjukvårdsföretag som grundades 1888, med huvudkontor strax norr om Chicago i USA. Den svenska verksamheten startade 1946. De arbetar med människors hälsovårdsbehov i 130 länder och runt 70 000 medarbetare är inriktade på att "omvandla teknik till vård?. Över 100 anläggningar svarar för forskning och utveckling, tillverkning, global distribution och försäljning. Deras uppgift är att vara till nytta för de människor som behöver den bästa hälso- och sjukvården och de vill medverka till att ge dem ett enklare och tryggare liv. De baserar sin företagsstrategi på denna så viktiga uppgift, en strategi som de utformar tillsammans med sina viktigaste samarbetspartners: patienter, sjukvårdspersonal och medarbetare. Deras kunder och patienter finns nära deras verksamhet, så att de är till hands när de behöver dem. Lär gärna mer på Abbotts hemsida www.abbott.se .

Om jobbet:

Du kommer att tillhöra en nordisk healthcareavdelning bestående av 6 personer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att ta emot kundsamtal via telefon och mail, ta information angående felanmälan av utrustning på sjukhus och labb samt vidarebefordra ärendet till rätt person som sedan kan hjälpa kunden. Vidare kommer du även vara lite allt i allo och hjälpa till med posthanteringen.

Kompetenser
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter alternativt du som är nyexaminerad inom biokemi eller laboratorium. Du känner dig bekväm med Officepaketet samt har lätt för att sätta dig in i nya system. Du är flytande i svenska, finska och engelska i både tal och skrift.

Personliga krav:

För att passa i rollen som Customer Support Center Representative har du ett tekniskt intresse och som person är du kommunikativ, serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du självgående samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Tjänsten är ett uppdrag på heltid under kontorstider. Tillträde sker i början/mitten på juni beroende på din tillgänglighet och uppdraget löper ut i slutet av augusti. Du kommer vara anställd som konsult hos Hero.

Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=419

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Marielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1870248

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: