Filialansvarig/säljare
Arena Personal AB / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Helsingborg,
Åstorp,
Landskrona,
Ängelholm,
Klippan eller i
hela Sverige Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
Vi på Arena Personal expanderar och söker nu internt en motiverad filialansvarig/säljare till ett nystartat kontor Helsingborg. Vi erbjuder ett stimulerande säljjobb på ett företag i medvind. Du kommer att arbeta väldigt självständigt men ha ett team av motiverade och kreativa medarbetare inom räckhåll. Det nya kontoret kommer att arbeta med kunder i ett område som sträcker sig från Landskrona till Halmstad.
I dina arbetsuppgifter ingår att sälja bemannings- samt rekryteringstjänster till stora och små företag. Tjänsten erbjuder stort eget ansvar då du själv ansvarar för att driva hela säljprocessen. Du bokar och genomför säljbesök hos kunder samt skräddarsyr lösningar anpassade för kunden. Vidare lämnar du offerter, skriver avtal samt utvecklar relationer med såväl nya som befintliga kunder. Rollen som säljare hos oss ställer höga krav på aktivitetsnivå och meningen är att du genom målmedvetenhet skall vara med och föra Arena Personal framåt. Vid sidan av säljansvaret kommer du även att vara ansvarig för Helsingborgskontoret i sin helhet.
Vi söker dig är van att arbeta självständigt och har tidigare erfarenhet av försäljningsarbete, gärna från bemanningsbranschen. Du har tidigare arbetat med offert- och avtalsskrivning samt förhandling. Som person har du hög ambitionsnivå och ett starkt driv. För att lyckas i rollen som säljare hos oss på Arena Personal krävs att du har förmåga att skapa relationer samt att du är resultatfokuserad. Det är viktigt att du kan röra dig ledigt på företags olika nivåer och har du dessutom ett brett kontaktnät inom näringslivet i Skåneregionen är detta ett stort plus. På sikt kommer tjänsten att innefatta personalansvar så vi ser det som positivt om du har någon form av erfarenhet av personaladministration.
Som person är du entusiastisk, initiativrik och strukturerad. Du trivs med att arbeta i högt tempo och arbetar alltid långsiktigt. Det är enormt viktigt att du är affärsmässig och att du brinner för att göra affärer. Du har god IT-vana och har du tidigare arbetat med systemet IntelliPlan är detta en merit.
Stämmer denna beskrivning in på dig är du välkommen med din ansökan snarast. Intervjuer kommer att ske löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående. Söker gör du via vår hemsida
www.arenapersonal.com Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Håkon Hansen 040-6279595 eller Tanja Gustavsson 040-6279597.
Publiceringsdatum2010-10-06KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-11-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Skeppsbron 2
21120 Malmö
KontorsadressSkeppsbron 2
Malmö
KontaktuppgifterTelefonnummer: 040-302390
Faxnummer: 040-302394
Jobbnummer 747889
Observera att sista ansökningsdag har passerat.