Fastighetsförvaltare till Brinkeberg
Förvaltnings AB Brinkeberg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Förvaltnings AB Brinkeberg i Göteborg Förvaltnings AB Brinkeberg
Presentation
För Brinkebergs räkning söker vi nu en fastighetsförvaltare för ett konsultuppdrag på 3-5 månader, är du rätt person finns det även möjlighet för dig att gå över till anställning hos kund.
Uppdraget beräknas starta omgående och därför kommer urval och intervjuer att ske löpande.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2012-03-13Dina arbetsuppgifterBrinkeberg befinner sig i en expansiv fas och därför är de nu i behov utav att utöka sin styrka med ytterligare en fastighetsförvaltare. I din roll som fastighetsförvaltare kommer dina arbetsuppgifter bland annat innefatta:
• Samordna de tjänster som är kopplade till driften av fastigheten
• Administrera och samordna mindre ombyggnationer
• Hyresförhandlingar med hyresgäster
• Löpande ekonomisk återrapportering
• Uppföljning med Brinkebergs kunder
• Löpande bedömning av underhållsbehov i respektive fastighet
• Löpande kontakt med hyresgäster
• Samt övrig fastighetsadministration som kan tillkomma
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig efter dig som är en engagerad och utåtriktad person som arbetar strukturerat och organiserat. Du ska älska kund och hyresgästrelationer och ha god erfarenhet av teknisk fastighetsdrift. Vi ser gärna att du har en högskoleexamen allternativt avklarad KY-utbildning med fastighetsinriktning samt ett par års arbetslivserfarenhet inom relevant område.
Vi ser att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet samt innehar minst B-körkort.
Rätt person för denna tjänst har hög social kompetens och ett brinnande intresse för fastighetsteknik. Andra viktiga egenskaper för tjänsten är att du är;
• Självgående
• Organiserad
• Serviceminded och kundfokuserad
• Kommunikativ
• Affärsmässig
I övrigt sätter du dig snabbt in i nya arbetsuppgifter och arbetsmiljöer på ett smidigt sätt.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Därtill har du din konsultchef som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Förvaltnings AB Brinkeberg är ett oberoende förvaltnings- och konsultbolag inriktat på fastigheter. Vi utgår från Göteborg men har hela Sverige som arbetsfält. Vi erbjuder en komplett ekonomisk och teknisk fastighetsförvaltning samt bistår även våra uppdragsgivare vid fastighetstransaktioner och åtar oss uthyrnings- och redovisningsuppdrag. Därtill besitter vi specialkompetens i momsfrågor. Vi som arbetar inom Brinkeberg representerar bred erfarenhet och kompetens inom fastighetsområdet och har rutin på att hitta lösningar på komplicerade problemställningar. Vi arbetar professionellt, d v s snabbt och kostnadseffektivt, och är måna om långsiktiga relationer. Våra uppdragsgivare är både stora och små företag, banker samt kommuner. Vi växer med uppgiften och våra uppdragsgivare.
Företagets hemsida
www.brinkeberg.seSluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-20
Ange följande referens när du ansöker: 31212
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagFörvaltnings AB Brinkeberg
AdressFörvaltnings AB Brinkeberg
Jobbnummer 1184582
Observera att sista ansökningsdag har passerat.