Fastighetsassistent

Ab Helsingborgshem / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ab Helsingborgshem i Helsingborg

Fastighetsassistent

Vi söker en fastighetsassistent till vår avdelning Bygg & Teknik.

Beskrivning av arbetsuppgifter:

• Administrera och registrera energistatistik
• Administrera besiktningsprotokoll från interna besiktningar
• Administrera förfrågningsunderlag och kontrakt i samband med upphandlingar
• Registrera och administrera externa protokoll typ OVK-protokoll, hissbesiktningar m m
• Upprätta och uppdatera diverse inventeringslistor för avdelningen
• Administrera avdelningens projektnätverk
• Administrera Helpdesk för bygg, energi och miljöfrågor
• Arkivering av dokumentation
• Protokollskrivning

Vi söker en person med 3-årig gymnasieutbildning och erfarenhet från teknisk fastighetsförvaltning. Du är väl insatt i de tekniska termer som förekommer inom fastighetsbranschen. Tjänsten förutsätter god datavana och en kunnig användare av bl a office-paketet. Du är strukturerad, har lätt för att se förbättringsmöjligheter och tycker om att utveckla och effektivisera verksamheten.Erfarenhet av lagen om offentlig upphandling (LOU) är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid god kommunikationsförmåga och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Då tjänsten innebär mycket arbete med protokoll, förfrågningsunderlag för upphandlingar kontrakt mm är förmåga att uttrycka sig tydligt och korrekt av stor vikt.

Du är en engagerad person som prioriterar helheten framför detaljer.

För mer info om tjänsten kontakta Jane Kylberg, chef fastighetsutveckling och service, tfn 042-20 80 00 eller Petra Axelsson, HR konsult, tfn 042-20 80 00.

Du söker tjänsten genom att skicka ditt CV och personliga brev märkt "Fastighetsassistent Helsingborgshem", till info@helsingborgshem.se .

Vi vill ha din ansökan senast 2012-01-29.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-01-04

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-29
Ange följande referens när du ansöker: Fastighetsassistent
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@helsingborgshem.se

Kontakt
Jane Kylberg, Chef fastighetsutveckling och förvaltningsservice, 042-20 80 00 (Växel)
Petra Axelsson, HR-konsult, 042 20 80 00, info@helsingborgshem.se

Företag
AB HELSINGBORGSHEM

Adress
AB HELSINGBORGSHEM
BOX 3055
25003 HELSINGBORG

Kontorsadress
DROTTNINGGATAN 136 B
HELSINGBORG

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 042-208000
E-postadress: info@helsingborgshem.se

Jobbnummer
1120454

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ab Helsingborgshem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ab Helsingborgshem: