Fastighets- och Underhållsansvarig

LloydsApotek / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LloydsApotek i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Strängnäs, Uppsala eller i hela Sverige

LloydsApotek har idag 79 apotek i Sverige med ambitionen att växa de närmsta åren. LloydsApotek är en del av McKesson Group, ett av de ledande internationella tjänsteföretagen inom läkemedels-, apoteks- och hälsovårdsområdet. McKesson Europe är verksam i 14 länder runt om i världen och sysselsätter cirka 39 000 människor
LloydsApoteks mål är att bli en av de ledande apotekskedjorna i Sverige som ska leverera den bästa servicen och de mest innovativa och inspirerande apotekstjänsterna. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som kan recept och är experter inom hud och värk

Drivs du av att arbeta i högt tempo, har du ett affärsnära tänk och gillar du att arbeta projektbaserat? Då är du kanske vår nya Fastighets- och Underhållsansvarig på LloydsApotek!

Vi söker nu en Fastighets- och Underhållsansvarig till vårt Servicekontor i Stockholm. Du kommer att arbeta i ett trevligt team på vårt kontor på Rosenlundsgatan på Södermalm och ingå i driftgruppen.

Publiceringsdatum
2018-05-14

Dina arbetsuppgifter
Hos oss kommer du att arbeta med allt från upphandlingar och budgetfrågor gällande våra fastigheter till planering av underhåll, säkerhet och brandskyddsfrågor. Du arbetar självständigt gentemot alla våra apotek och får ansvar för hela den operativa supporten kring fastigheter och underhåll samt att initiera och driva förbättringsarbete inom underhåll

Kvalifikationer
• Vi söker dig som har:
• 2-5 års erfarenhet inom bygg/fastighet/underhåll/brand/larm/säkerhet är ett krav
• Hög servicenivå och van att jobba med flera olika projekt parallellt
• Erfarenhet från arbete inom Retail är meriterande
• Systematiskt och lösningsorienterad
• Har ett ansvarstagande arbetssätt
• Körkort

Dina egenskaper
Vi uppskattar dig som är oerhört serviceminded och hjälpsam i stort som smått! Du är en flexibel person som är trygg med ett projektbaserat arbetssätt. Du är strukturerad, driven och har en can-do attityd i allt du gör. Du är självgående inom ditt eget område och gillar att ha många kontaktytor på daglig basis. Det är också viktigt att du har en positiv inställning till att arbeta i en entreprenöriell organisation.

Vidare behöver du ha körkort, ha möjlighet att till viss del resa i tjänsten, samt behärska engelska i tal och skrift

Vi erbjuder:
Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare en möjlighet att påverka och att utvecklas. Din utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att du får den kompetensutveckling som behövs. Tjänsten är en tillsvidareanställning och du rapporterar direkt till Driftschefen.

Söker du en operativ roll i en platt organisation där dina insatser märks och du får stora möjligheter att påverka? Då ser vi framemot din ansökan!

• Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår HR Business Partner på telefon 072 30 60 400 alt mia.makower@lloydsapotek.se

Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan senast den 14 juni 2018! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.

Ersättning

Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-14
Ange följande referens när du ansöker: 3808594061
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mia Makower (+46) 72 306 04 00

Företag
LloydsApotek

Adress
LloydsApotek
Box 38152
10224 Stockholm

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 54, 10064 Stockholm

Jobbnummer
4140195

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LloydsApotek

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LloydsApotek: