Extrajobb inom reception & kundtjänst
Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
Vi söker nu dig som tidigare har arbetat inom reception, administration eller kundtjänst och är intresserad av att arbeta extra under hösten. VI ser gärna att du är student eller pensionär och att du kan hoppa in vid behov. Våra kunder finns runt om i Stor-Stockholm.
Krav på person
Som receptionist kommer du huvudsakligen utföra klassiskt receptionsarbete där du tar emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt och eventuellt planera och koordinera konferenser. Du kommer besvara inkommande samtal och koppla dem till rätt person. Det kan även förekomma en del administrativa uppgifter, såsom dataregistrering, enklare fakturering och inköp av kontorsmaterial. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har receptionsvana och gärna erfarenhet av administrativt arbete. Du bör också ha erfarenhet av olika växlar och hänvisningssystem.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen att ta emot inkommande samtal och besvara kundernas frågor. Du kommer även att arbeta med problemlösning, enklare fakturering och reklamationer. För att vara framgångsrik är det viktigt att du tidigare har arbetat inom kundtjänst. Du tycker om att tala i telefon och brinner för att ge service på hög nivå.
Som person är du positiv, social och prestigelös samt är duktig på att prioritera. Du har god datavana, samt är strukturerad och noggrann. Självklart är du serviceminded och sätter alltid kunden i första rummet. Vi förutsätter också att du är en flexibel, lojal och pålitlig medarbetare.
Låter detta intressant och du har den profil vi söker? I så fall är du välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och personligt brev. Vi tar endast emot ansökningar via våra hemsida. Sök genom att klicka på länken nedan.
http://www.arenapersonal.com/söka-lediga-tjänster-jobb.aspx?JobAdId=2 46646
För ev frågor, vg ring Anna Levin: 08-587 117 26.
Publiceringsdatum2010-09-07Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-10-07
Ange följande referens när du ansöker: Extrapersonal
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktAnna Levin, Konsultchef, 08-587 117 26 (Direkt)
FöretagARENA PERSONAL SVERIGE AB
AdressARENA PERSONAL SVERIGE AB
BOX 3362
10367 STOCKHOLM
KontorsadressDROTTNINGGATAN 65
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58711700
Jobbnummer 726673
Observera att sista ansökningsdag har passerat.