Extrajobb hos Ericsson Local Services i Jonsered!
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Partille,
Göteborg,
Lerum,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Partille,
Göteborg,
Lerum,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Trivs du med att arbeta i kundorienterade roller? Vill du arbeta i en internationell miljö inom både front- och backoffice, så skall du söka extrajobbet med placering hos vårt kundföretag Ericsson Local Services i Jonsered!
Ericsson Local Services är ett bolag inom Ericssonkoncernen och en marknadsledande leverantör av fälttjänster i Sverige, där bolaget har en viktig del i byggandet och underhållet av bland annat telenät, elnät och fibernät. Bland Ericsson Local Services kunder finns några av Sveriges största företag likväl som små lokala föreningar.
Publiceringsdatum2017-09-29Om tjänstenDu kommer att ansvara för att stötta upp ett 40-tal kollegor som verkar inom tre olika funktionsområden; Orderberedning, Supportkoordinering samt Produktionskoordinering. Målet är att du skall ha kompetens inom flera eller samtliga området för att på så viss kunna vara flexibel och stötta upp där behovet finns.
Orderberedning innebär ansvarar för:
• Projektadministration i form av att ta emot arbetsorders, tilldela dessa till projektörer och bevaka sluttider
• Kundbokning där du ansvarar för att göra ändringar i ordern vid begäran, tidsbokning av tekniker samt kommunikation med kund
• Mottagningsrapportering
Supportkoordinering innebär ansvarar för:
• Extern kundsupport vilket innefattar att hantera kundförfrågan, göra order- och tidsjusteringar samt registrering av arbetsorders
• Intern kundsupport där du bland annat skapar beställningar och ger support
Produktionskoordinering innebär ansvar för:
• Bevakning av att arbetsorder blir utförda samt avrapporterade enligt tidsplan
• Kommunikation med tekniker om status och kund om eventuella förseningar
• Administration
Om dig
Vi söker dig som har ett par år kvar av dina studier alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du har erfarenhet av att arbeta i serviceinriktade roller, med god vana av kundhantering. Vidare är du van vid att använda telefon och dator som verktyg och har tidigare arbetat i olika system. Då du kommer att arbeta i en internationell miljö så hanterar du det engelska språket obehindrat i tal såväl som skrift, likväl som det svenska språket.
Som person är du serviceminded och alltid professionell i ditt bemötande. Du är van vid att arbeta mot deadlines och flexibel i ditt arbetssätt vilket innebär att du har lätt för att omprioritera och/eller snabbt byta arbetsuppgifter. Om du också är en person som är arbetsam, hjälpsam och tycker om att jobba i team, så kommer du att trivas på den här arbetsplatsen.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av kundhantering och support
• Administrativ kunskap med goda datakunskaper
• Att du behärskar svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Detta är ett extrajobb som konsult med omgående tillsättning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Vi ser att du kan arbeta 2 dagar/vecka om behovet finns och dina arbetstider kommer att variera mellan kl 8.00-18.00.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra. Du får ett ramavtal i Adecco Student AB. Du blir sedan anställd när behov uppkommer och du accepterar anställningserbjudandet.
Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden.
Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt kollektivavtal.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Bifoga CV och personligt brev i din ansökan.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Caroline Carlsson på 031-725 45 39
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Carlsson 031-725 45 39
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 3725612
Observera att sista ansökningsdag har passerat.