Eventpersonal till event i Jönköping 22-29 nov
Eventpersonal I Sverige AB / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eventpersonal I Sverige AB i Jönköping,
Mullsjö,
Nässjö,
Ulricehamn,
Tidaholm eller i
hela Sverige Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare, säljare och produktionsledare.
Vi är nu på jakt efter ett gäng pigga och glada eventare som vill jobba under ett veckolångt event i centrala Jönköping. Under veckan behöver vi personal till en mängd olika aktiviteter, bland annat samplare, värdar/värdinnor och ansiktsmålare. Du trivs i miljöer där det rör sig mycket människor och du är inte rädd för att ta kontakt med folk.
Datum: Lördag 22-lördag 29 november.
Det är ett plus om du har jobbat med event tidigare, alternativt att du har tidigare arbetat med någon typ av service. Det viktigaste är dock att du är en glad och social person med mycket energi!
Tjänstens omfattning: 22-29 november
Lön: Timlön
Glöm inte att skicka med en digital bild.
Vi tillsätter personal löpande i projekten så ansök omgående! Ansöker gör du genom att registrera dig på vår hemsida:
http://www.eventpersonal.se och ange annonsens referensnummer.
Ange följande referens när du ansöker: EJS14
Har du redan anmält dig hos oss tidigare, så gå in på vår hemsida och uppdatera din profil så vi vet att du fortfarande är intresserad. Glöm inte att uppdatera referensnumret!
Publiceringsdatum2014-10-11Arbetstider och omfattningVisstidsanställning max 10 dagar
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: EJS14
FöretagEVENTPERSONAL I SVERIGE AB
AdressEVENTPERSONAL I SVERIGE AB
Roslagsgatan 34
11355 STOCKHOLM
KontorsadressRoslagsgatan 34
STOCKHOLM
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-612 09 90
Jobbnummer 2027966
Observera att sista ansökningsdag har passerat.