Erfarenhet av administration och kommunikation?
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu behöver vi en administratör med vana av arbete på kommunikationsavdelning till vår kund inom läkemedelsbranschen! Tjänsten är på 50%.
Publiceringsdatum2010-12-11ArbetsuppgifterGe administrativ support till tre hälsoekonomer samt CAD. Detta omfattar att skapa ?purchase orders?, sköta fakturering samt hantera normala reseadministrativa uppgifter. Du kommer även att självständigt administrera och driva processer kring framför allt extern kommunikation. Detta innefattar att koordinera pressreleaser gentemot olika interna intressenter samt externt gentemot översättare etc.
ErfarenheterVi söker dig med relevant utbildning inom kommunikation/administration. Du har yrkeslivserfarenhet från kommunikationsarbete i en komplex miljö, samt gärna även vana från att arbeta med administrativa uppgifter såsom hantering av fakturor och reseadministration. Du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift, samt gärna en god förståelse av övriga nordiska språk (speciellt finska, dock endast ett önskemål).
Dina personliga egenskaperVi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är en god organisatör med viss insikt i projektledning. Du har vana att arbeta självständigt såväl som i komplexa strukturer med ganska korta tidsramar. Din kommunikationsförmåga är mycket god och du har möjlighet att hantera flera uppgifter samtidigt.
Vem söker vi?
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Uppdraget ska tillsättas omgående och pågår tillsvidare. Arbetet är förlagt på deltid men kan eventuellt bli mer på sikt.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08-598 982 31 eller
sofia.wigzell@adecco.seVälkommen att söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 799390
Observera att sista ansökningsdag har passerat.