Erfaren receptionist för extrauppdrag i Uppsala!

Komet Sverige AB / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Komet söker för kunds räkning en receptionist till sitt kontor i Uppsala.

Uppdraget utgörs av extraarbete fördelat under året i företagets reception. Vi söker en person som har tidigare erfarenhet, men givetvis inleder vi med en introduktion. 

I rollen som receptionist utgör du en central funktion på kontoret och ansvarar för den allmänna kontorsservicen med därtill knuten administration och externa samt interna kontakter. Du kommer att arbeta med klassiska receptionsuppgifter som att ta emot besökare och besvara inkommande samtal. Du kommer även att svara på enklare frågeställningar alt koppla vidare samtalet till rätt person.  Övriga uppgifter är bland annat posthantering, besvara frågor på info. mail eller se till att dessa mail hamnar rätt. I tjänsten ingår även att boka konferensrum, sköta parkeringstillstånd och nyckel kvitteringar. Den växel som användes heter Telenor 2.0.

Är du den vi söker?

Vi tror att du som söker är en person som är van vid att jobba strukturerat och självständigt. Du har någon tidigare erfarenhet från roll som receptionist och är van vid att ge service och gott bemötande. Tjänsten ställer krav på en mycket god datorvana från de vanligaste Office-programmen och erfarenhet från något växelsystem är ett krav. Det är meriterande om du har erfarenhet från växelsystem Telenor 2.0.

Som person trivs du med att arbeta i ett ganska högt tempo och är en person som kan skapa goda relationer både internt och externt med en hög affärsmässighet kombinerat med ett serviceinriktat arbetssätt. Komet lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Låter det som ett uppdrag för dig? Tveka inte att registrera din ansökan snarast möjligt! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos en av våra kunder.

Publiceringsdatum
2013-09-11

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-KG, Konsultchef 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm

Jobbnummer
1650489

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: