Erfaren personaladministratör till Södertälje!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
2015-07-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren personaladministratör till Södertälje!" (publicerad 2015-07-23) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad person som tycker om administrativt arbete? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som personaladministratör hos vår kund kommer du främst stödja personalchef och personalspecialister med administrativa uppdrag. I dina arbetsuppgifter kommer bland annat framtagning av rapporter, beställning av IT-behörighet samt administration av intyg att ingå. I mån av tid kommer du även hjälpa övriga chefer med deras administrativa arbetsuppgifter. Utöver detta kommer du att vara delaktig i ett stort flyttprojekt under hösten.
Vem trivs här?'
Vi söker nu dig som har minst två års arbetslivserfarenhet av liknande arbete inom HR. Du är effektiv, flexibel och tycker om att ha ordning och reda. För att trivas i rollen ser vi att du har skinn på näsan och en hög social förmåga.
HR-relaterad utbildning är meriterande, men inget krav. Har du även erfarenhet av systemet personnec kommer du snabbt in i arbetsuppgifterna,
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas i augusti. Uppdraget pågår i 6 månader med chans till förlängning. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2015-07-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-12
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Hansson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE
KontorsadressStorgatan 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2343446
Observera att sista ansökningsdag har passerat.