Erfaren lönekonsult med Agda kunskaper

Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vi söker dig som har goda kunskaper inom lön och systemet Agda för att täcka upp under semesterperioden vecka 27, 28, 29, 32. Det finns flexibilitet gällande antal timmar samt att man kan arbeta på distans delvis. Du kommer tillsammans med befintliga lönekonsult få en upplärning v.27 och därefter sköts lönearbetet på egen hand. Uppdraget ligger i centrala Stockholm.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig lön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Publiceringsdatum
2022-04-26

Dina arbetsuppgifter
Detta uppdrag kör man 400 löner i tidrapporteringssystemet Agda. Arbetet är brett och innebär daglig kontakt med chefer, medarbetare, HR och ekonomi m.fl. gällande frågor kring lön, avtals-, försäkrings- och pensionsfrågor och mycket annat. Alla rutiner finns på plats.

Bakgrund
Vi söker dig som har minst några års erfarenhet som Löneadministratör / Payroll administrator. I rollen är det viktigt med erfarenhet av självständig lönehantering. Du har goda kunskaper i Agda och kan hantera alla frågor som rör lön. Vi ser att du erfarenhet av att arbeta med löner inom ett medelstort företag. Du har minst en YH-utbildning inom lön. Vi ser att du är en van användare av hela Office-paketet. Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, i tal och skrift.

För att du ska trivas, tror vi att du motiveras av ordning och reda, du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Som person är du tydlig i din kommunikation, du är flexibel och har en stark känsla för service.

Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att leverera uppfattat värde.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1510".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Kontakt
Cecilia Wiborg
cecilia.wiborg@avanzera.se
08-545 28 303

Jobbnummer
6577075

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: