Erfaren Ekonomiassistent Sökes Åt Vår Kund I Sthlm Med Tillträde
Goveteran / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Goveteran i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige GOveteran är kanske det första bemanningsföretaget i Sverige som uteslutande fokuserar på uthyrning och rekrytering av 40+.GOveteran hyr ut och rekryterar erfaren personal till företag, organisationer och personer som värdesätter kompetent och kunnig personal för längre eller kortare tid. GOveteran vill verka för att tillvarata den erfarenhet och rutin som finns i vuxna generationer. GOveteran vill verka för generationsöverskridande kunskapsöverföring. GOveteran vill motarbeta fördomar och integrera åldrar. Vi visar att den vuxna delen av befolkningen har framtiden för sig.
GOveteran är partner till Arbetsförmedlingen och genomför jobbcoachning för seniorer.
ERFAREN EKONOMIASSISTENT sökes åt vår kund i Stockholm med tillträde OMGÅENDE Funktionens syfte: Att ingå i gruppen Leverantörsreskontra på en redovisningsavdelning.
Du förväntas vara aktiv och engagerad i Leverantörsreskontrans olika arbetsmoment och processer och arbeta för en kontinuerlig utveckling.
Vi söker en erfaren person med sinne för kvalitet och som behärskar redovisning inklusive leverantörsreskontra. Du kommer att få ett eget bolagsansvar för leverantörsreskontra samt också både kunna och vilja supporta och presentera vårt affärssystem Agresso för våra verksamheter i användarhänseende.
Ansvara för att nedanstående arbetsuppgifter utfaller enligt avdelningens målsättning, riktlinjer och förväntningar:
Avstämningar av leverantörs och periodiseringskonton
Filhantering
Elektronisk fakturahantering
Reklamationshantering
Kontakter med leverantörer i olika ärenden
Diverse övriga tillkommande arbetsuppgifter för Leverantörsreskontran
Du har lätt för att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och du är en van och snabb dator- och programanvändare. Du är bra på att prioritera och du är självgående i ditt arbete. Dessutom är du positiv, öppen och lyhörd. Du har skinn på näsan samt är flexibel och stresstålig. Vår verksamhet är nämligen dynamisk, så den förändras konstant. Du drivs av och du tycker det är roligt när tempot är högt, att det finns saker att ta tag i samt att ha kontakt med leverantörer och våra verksamheter..
Ytterligare krav:
Kännedom om balans- och resultaträkning
Excelkunskaper
Agresso (5.5.3) kunskaper en fördel
Jobba under eget ansvar inom uppsatta ramar
Start för uppdraget: Omgående Uppdragets omfattning: Heltid, dvs 40 timmar/vecka Uppdragets typ: Uthyrning i 2-3 månader med eventuellt hyrköp därefter
Hjärtligt välkommen med din ansökan! J Frågor besvaras gärna av Madeleine De Geer på 070-340 1911.
Urval kommer att ske löpande så registrera din ansökan omgående.Då vi inte tar emot e-mail eller postade ansökningar, vänligen sök via vår hemsida
www.goveteran.sePubliceringsdatum2012-10-19Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-23
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGOveteran
AdressGOveteran
Artillerigatan 18
11451 Stockholm
Jobbnummer 1370707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.