Erfaren Administratör till Statens inköpscentral i Stockholm
Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-06-21Om tjänstenVi söker för kunds räkning en erfaren administratör till Statens Inköpscentral som är en avdelning inom kammarkollegiet. De ansvarar för upphandling och förvaltning av de statliga ramavtalen. Arbetet är heltid och förväntas starta så snart som möjligt och sträcker sig 6 månader med chans till förlängning. Du blir anställd som konsult hos oss på Poolia men arbetar på plats hos kund.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som administratör så kommer du att sto ¨dja medarbetare och chefen pa° enheten med administrativa uppgifter. Detta innefattar tex. bokningar av mo ¨ten, konferenser och resor, utskick av brev och meddelande, skriva mötesprotokoll och noteringar samt samordning av olika förekommande aktiviteter pa° enheten. Du kommer att hja ¨lpa till med planering och genomfo ¨rande av ramavtalsseminarier och leveranto ¨rs- och avropadagar. Du kommer även hjälpa till med uppdatering av ramavtalens pris- och produktlistor samt viss avtalsadministration i upphandlingssystemet TendSign.
Vidare kan tjänsten innebära:
• Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
• Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
• Hantera många kontakter med anställda och allmänhet
• Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
• Göra kalenderbokningar, mötesbokningar
• Fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
• Projektplanering och uppföljning av projekt
• skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll.
Vem är du?
Vi söker dig med minst gymnasium eller likvärdig utbildning. Du har minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent. Vi ser att du har erfarenhet av administration kring inko ¨p eller upphandling. T.ex. bevakning och uppdatering av avtal, kontroll och uppdatering av produkt- och prislistor. Du har tidigare arbetet i TendSign eller liknande system. Du har mycket goda kunskaper i MS Office. Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Som person är du samarbetsinriktad, kommunikativ och prestigelo ¨s. Du tycker om struktur och ordning samt har fo ¨rma°gan att sa ¨tta dig in i nya fra°gor snabbt. Vidare gillar du att ta till dig ann nya arbetsuppgifter och har vana att arbeta sja ¨lvsta ¨ndigt i nya systemsto ¨d.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "68975".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Dreamwork Scandinavia AB
Kontakt Louise Gardell
louise.gardell@poolia.se 070-838 31 36 Jobbnummer 7903003
Observera att sista ansökningsdag har passerat.