Entreprenadingenjör alt. Byggprojektledare
Bräcke kommun, Teknik- och infrastrukturavdelningen / Byggjobb / Bräcke
2022-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Entreprenadingenjör alt. Byggprojektledare" (publicerad 2022-12-28) ⬅️
Visa alla byggjobb i Bräcke,
Höganäs,
Ängelholm,
Helsingborg,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bräcke kommun, Teknik- och infrastrukturavdelningen i Bräcke I Bräcke kommun i Jämtland är du alltid nära äventyr och smultronställen. Gnistrande vinterdagar på skidor såväl som heta sommardagar i båten är vardag för oss som bor här. I Bräcke kommun finns trygga skolor, personlig äldrevård och en mängd små och medelstora företag med idéer och kunskap som skapar värden lokalt och globalt. Goda kommunikationer i stråket mellan Sundsvall och Östersund och en fibertäckning på över 90 procent gör det enkelt att bo, jobba och resa i vår kommun. Här finns en vilja att utvecklas och samtidigt en självklar mentalitet att värna om naturen, kulturen och människorna som bor här. Välkommen till Bräcke kommun - lite närmare!
Teknik och infrastrukturavdelningen ansvarar för gator och vägar, renhållning, vatten/avlopp samt kommunens fastigheter.
Allt från skolor och bostäder till äldreboenden och kontor. Vi förvaltar ca 90 000 m2 lokaler och ca 500 lägenheter.
I Bräcke kommun finns tre återvinningscentraler (ÅVC) i Bräcke, Gällö och Kälarne samt 14 vattenverk och 15 reningsverk.
Publiceringsdatum2022-08-24ArbetsuppgifterSom entreprenadingenjör/byggprojektledare har du ett brett register av arbetsuppgifter.
Du är den som upphandlar, delger beslut, följer upp med besiktning och avvikelsehantering för att sedan lämna över till drift.
Du är även den som stämmer av ingående kostnader för upphandlade projekt.
Uppdraget spänner över områdena bygg, VA och renhållning.
Du kommer även att vara den som följer upp och stämmer av samarbetet med våra entreprenörer.
KvalifikationerDu har högskolekompetens inom bygg och anläggning eller annan likvärdig kompetens/erfarenhet inom branschen som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig
Du är väl insatt i offentlig upphandling och har erfarenhet av att leda projekt, vi ser gärna att du kan visa dokumentation från ett lyckat projekt. Du trivs i en omväxlande och bred roll där du får ta ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är bra på att planera och strukturera ditt arbete, har god problemlösningsförmåga och ett sinne för ordning och reda. Om du har erfarenhet av arkitektverktyget CAD eller liknande så är detta meriterande. Meriterande är även om du har B-körkort, utbildning som kvalitetsansvarig samt Bas-U/Bas-P.
Som person har du ett stort engagemang. Du är noggrann, strukturerad och gillar att arbeta både självständigt och i team.
För att lyckas är det viktigt att du har förmåga att kommunicera. Du har god förmåga att leda projekt med många inblandade personer.
Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper.
ÖVRIGT
Bifoga CV och personligt brev och berätta lite om dig själv.
Vi kommer arbeta löpande med urval och intervjuer.
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från bemannings- och rekryteringsföretag om annonserings- och rekryteringshjälp.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast eller efter överenskommelse .
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBräcke kommun, Teknik- och infrastrukturavdelningen
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022-11-ToI".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bräcke kommun (org.nr 212000-2460),
http://www.brackenasta@bracke.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Bräcke kommun, Teknik- och infrastrukturavdelningen
Kontakt Avd.chef Teknik- och infrastrukturavd.
Göran Bengtsson
goran.bengtsson@bracke.se 0693-16214 Jobbnummer 6912703
Observera att sista ansökningsdag har passerat.