Engelsktalande administratör, start omgående

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Knivsta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Knivsta, Enköping, Håbo, Strängnäs, Sigtuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Knivsta, Sigtuna, Järfälla, Södertälje, Västerås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-10-21

Om tjänsten
Talar du mycket god engelska? Är du dessutom noggrann och har god servicevana?
Här är tjänsten för dig som är intresserad av att arbeta administrativt i en internationell miljö med mycket kundkontakt!

Vårt kundföretag söker nu en engelsktalande administratör på ett uppdrag på 4-6 veckor med möjlighet till förlängning.

Om företaget
Vår kund är ett stort företag med svenskt kontor i Kista. Kunden arbetar med eldrivna rullstolar som kan tillverkas för den enskilda individen.

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vårt fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör ingår du i ett litet team. Du kommer att arbeta självständigt med att kontakta och uppdatera information av de befintliga kunderna.

Dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen:
• Kundkontakt via mail och telefon, primärt mot företagets internationella kunder
• Administration av formalia uppgifter
• Uppdatera dokumentation på sharepoint

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten har du:
• God kommunikativ förmåga med en utpräglad servicekänsla
• Ett driv för att lösa problem och är stresstålig och ansvarsfull
• Är ordningsam, självdrivande och har en god administrativ förmåga
• Mycket goda kunskaper i engelska samt goda kunskaper i svenska (franska och tyska är meriterande)

Vidare ser vi att du är positiv och engagerad och trivs med att använda telefon och mail som ditt främsta redskap. Vi tror att du som söker är social och tycker om att bidra till en god stämning på din arbetsplats. Erfarenhet från administration är inget måste men anses meriterande.

Övrig information
Tjänsten är konsultuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund.

Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor? Vänligen kontakta ansvarig rekryterare Caroline Dunvret på 08-66 39 900 eller maila in din fråga till rekrytering.stockholm@kfx.se. Notera att vi ej tar emot ansökningar via telefon eller mail.

Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3956".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Jobbnummer
4854863

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: