Engagerad och strukturerad kundtjänstmedarbetare sökes för uppdr
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom kundservice? Ser du dig själv som spindeln i nätet, gillar struktur och är driven i ditt arbete? Då har vi en tjänst för dig!
Om uppdraget
Eric Rahmqvist AB är en internationell företagsgrupp som är specialister på arbetsplatser och kontorsmateriel. Bolaget består av nio varumärkesdivisioner i 16 länder som tillsammans har drygt 400 medarbetare. Eric Rahmqvist är specialister på arbetsplatser och kontorsmaterial, och de arbetar med att utveckla produkter som hjälper sina kunder att göra sina arbetsdagar gladare, mer effektiva och hållbara. Uppdraget är på heltid, beräknas starta så snart som möjligt och pågå i minst sex (6) månader med goda chanser till förlängning eller överrekrytering för rätt person. Placering på Lidingö, cirka 20 minuter från Ropsten.
Publiceringsdatum2019-10-28ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter där bland annat ansvar för kundtjänsten via telefon, mail och chatt kommer vara i fokus. Du kommer även arbeta med enklare ekonomiska arbetsuppgifter och besvara enklare tekniska frågor. Vidare kommer du ha ett nära samarbete med lager och inköp och hantera inkommande order samt löpande administrativa arbetsuppgifter. Utöver detta kommer arbetsuppgifter inom internservice vara förekommande, arbetsuppgifter som till exempel samordning inför konferenser, rese- och hotellbokningar samt planering kring utbildningsverksamhet. För att lyckas i rollen ser vi dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi söker dig som är driven och engagerad i ditt jobb samtidigt som du är serviceinriktad och professionell i ditt bemötande. Du besitter en hög social kompetens och är lösningsorienterad i ditt arbete.
Kvalifikationer• erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• goda IT-kunskaper
• kunskaper inom ekonomi och fakturering
• flytande i svenska och engelska
• mycket goda kunskaper inom MS Office
• erfarenhet och relevanta programkunskaper i ordersystem, CRM-system, ärendehanteringssystem eller liknande
Vad vi erbjuder dig
Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till ett utvecklande uppdrag via oss på en betydelsefull offentlig verksamhet.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2019-11-11.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Jobbnummer 4855319
Observera att sista ansökningsdag har passerat.