En driven Star Assistant till Mercedes-Benz
Inhouse AB / Receptionistjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Star Assistant är du första mötet med Mercedes-Benz kunder. På uppdrag av närmast Försäljningschef Personbilar men också försäljnings avdelningen ska Star Assistant bidra till att kunderna känner sig sedda och får den service det förväntas av ett premium märke Mercedes är. Rollen innebär merförsäljning i form av ökad kundnöjdhet när de kommer till bilhallen samt genom att kontakta nya och befintliga kunder. Som Star Assistant är du ute i lokalerna och hjälper kunderna och vägleder dem till rätt person i organisationen. Där ser man också att det alltid är representativt och snyggt. Det ingår även i rollen att vara back-up för receptionen med vissa administrativa arbetsuppgifter, betalningar och hantera telefon/växel.
Publiceringsdatum2015-10-01Dina arbetsuppgifter• Ta emot kunder, vägleda dem till rätt avdelning och person.
• Administrera provkörningar åt kunder och hjälpa till vid utlämning och återlämning.
• Vara behjälplig till marknadsfunktionen avseende planering och uppföljning av marknadsutskick samt mäta kundnöjdhet
• Du ska även säkerställa att bilar, broschyrer och material i hallen är i gott skick
• Kontakta kunder som köpt bilar-uppföljningar för förbättrad CSI
• Vara behjälplig med event och marknadsaktiviteter gällande bilförsäljningen
• Se över kontorsmaterialet och ge information till berörd person/ avd om beställning
• Vara back-up till receptionen
• Vid förekommande fall flytta, tanka, hämta och putsa bilar i hallen
• Övriga dagliga uppgifter från försäljningschef länkat till bilavdelningens utveckling
Din profil / Your profile
Som person ser Mercedes en person med mycket god känsla för service och öga vad som behövs göras. Du har god kommunikativ förmåga såväl på svenska som på engelska. Du ska alltid ha professionell attityd gentemot kunderna, vara positiv, social, lyhörd och lösningsorienterad. En viss kunskap om produkterna för att hjälpa våra kunder som en brygga till säljarna. Du jobbar direkt under försäljningschefen som också hjälper dig att prioritera och coacha dig i din vardag för bästa resultat. Körkort är ett krav. Tjänsten är tillträde omgående och du kommer bli erbjuden en anställning av Inhouse. För eventuella frågor kontakta Jessica Grip på Inhouse 08-52 22 33 10.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1286
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Grip 0704215026
jessica.grip@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2459182
Observera att sista ansökningsdag har passerat.