Ekonomiassistent till växande bemanningsbolag
Te Crea Care AB / Ekonomiassistentjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Partille,
Göteborg,
Lerum,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Te Crea Care AB i Partille,
Göteborg,
Lerum,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Information om uppdraget
Ansvarstagande, strukturerad ekonom som vill växa.
Te Crea Care har länge varit ett av de största bemanningsföretagen inom vård i södra Sverige. Nu förstärker vi vårt Göteborgskontor och söker dig som har tidigare erfarenhet av rollen som Ekonomiassistent!
Vården och vårdpersonal har en tuff tillvaro. Därför är det många som väljer att jobba via bemanningsföretag för att kunna styra sin vardag. Vår uppgift är att hitta den bästa personalen och erbjuda dem uppdrag som stämmer så väl som möjligt utifrån deras behov. Vi har väldigt många ramavtal och bemannar kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige med vård och omsorgspersonal.
Du kommer ha en betydelsefull roll och vi tror att du är som oss; lösningsorienterad, målinriktad, relationsbyggande och gillar service. Du är självständig och motiveras av att ta stort ansvar och att tilldelas frihet i ditt arbete men samtidigt ingå i ett team. Hos oss får du möjlighet att påverka företagets utveckling, vi har högt i tak.
Publiceringsdatum2022-12-12Dina arbetsuppgifterKORT OM ROLLEN
Som ekonomiassistent kommer du vara navet i vår verksamhet. Du kommer att se till att tidrapporter blir attesterade för att fakturera ut dem till kund. Hantera samtliga leverantörsfakturor och se till att de blir attesterade, bokförda och betalda. Avstämning av in- och utbetalningar på banken. Delaktig i månadsboksluten så att allt är rätt periodiserat. Vi ger stora möjligheter att utvecklas i rollen.
I tjänsten ingår även en viss del av administration i interna system, Tillsammans med Konsultcheferna är vi ett tight team och vi hjälps åt när det behövs. Du deltar också på våra interna träffar med konsulterna.
Te Crea Care är ett bolag i stark tillväxt och du kommer ha möjlighet att få vara med och utveckla och förbättra ekonomifunktionens rutiner. Likaså innebär denna tillväxtresa att rollen kan komma att innefatta fler områden inom ekonomi.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi och administration
Krav är vana från hela eller delar;
• Faktureringsvana
• Kund- och Levrantörsreskontra
• In- och utbetalningar
• Redovisning
• Delaktig i periodbokslut
Önsvärt:
• Goda kunskaper i Officepaketet, speciellt Excel
• Vi använder Fortnox samt bemanningssystemet Intelliplan
Dina personliga egenskaperDu är noggrann och strukturerad, gillar ordning och reda.
Dina personliga egenskaper är viktiga för oss, är du positiv och serviceminded, förmågan att fokusera, önskan om att ta ansvar så passar du in hos oss. Vi expanderar snabbt vilket ger dig goda möjligheter att utvecklas med företaget. Hos oss är det högt i tak vilket ger dig stora möjligheter att påverka verksamheten så att vi fungerar så bra som möjligt.
Vi erbjuder dig
Vi har roligt, det går snabbt, vi är bra på det vi gör och firar våra segrar! Vårt kontor ligger vid centralt i fräscha lokaler vid Korsvägen i Göteborg. På kontoret har vi många förmåner såsom lyxfrukost, träning, AW och mingel.
Tillsvidareanställning med provanställning
Friskvårdsbidrag
Tjänstgöringsgrad 100%
Kollektivavtal ITP1
Arbetstider: 08.00 - 17.00 med en timmes flextid.
Start: Snarast möjligt
Plats: Göteborg
OM OSS Te Crea Care AB bemannar vård och omsorgspersonal till kommuner, sjukhus, primärvård och skolor sedan 2013 och är auktoriserat bemanningsföretag.
Så ansöker duOM URVALSPROCESSEN Intervjuer sker löpande så var snabb med din ansökan.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6974".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Te Crea Care AB (org.nr 556936-8607),
http://www.tecreacare.com/ Jobbnummer 7252152
Observera att sista ansökningsdag har passerat.