Ekonomiassistent till stor järnvägsaktör i Gävle
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Gävle,
Sandviken,
Tierp,
Hofors,
Söderhamn eller i
hela Sverige Är du ekonomassistent och trivs med administrativa uppgifter? Bor du I Gävle och kan starta omgående? Det här är rollen för dig!
Vi söker nu en kompetent ekonomiassistent och / eller administratör med tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra till vår kunds kontor i Gävle. Du kommer att ha en central roll i ett digitaliseringsprojekt och jobbar tillsammans med kollegorna på reskontra. Låter det här som ett uppdrag för dig? Läs mer nedan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Rollen är en kombination av ekonomiassistent och administratör där du får jobba brett med fakturering och leverantörer i ett spännande digitaliseringsprojekt.
Eftersom detta är ett konsultuppdrag kommer du att vara anställd av TNG, som är måna om att du trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer in i ett digitaliseringsprojekt där dina arbetsuppgifter till en början blir administrativa men som kommer övergå i en mer renodlad roll som ekonomiassistent. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
* Hantera returnerade fakturor
* Kontrollera och uppdatera leverantörsregister
* Kontrollera fakturor och momssättning
* Löpande leverantörsreskontra
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Rollen kommer vara varierande och innebär mycket administrativa uppgifter inom ekonomi och du jobbar i ekonomisystemet Agresso. Du kommer vara en del av ekonomiteamet på 10 personer och ha ett eget kontorsrum ute hos vår kund i centrala Gävle.
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och planeras pågå fram till årsskiftet med stor möjlighet till förlängning in i 2021. Arbetstiderna är under kontorstid, måndag-fredag.
VEM ÄR DU?
För den här rollen ser vi att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom leverantörsreskontra samt är en duktig administratör. Du bör ha god förståelse för fakturaflöden och vara van att jobba i en granskande funktion. Har du jobbat i Agresso tidigare är det meriterande.
Som person ser vi att du är strukturerad och effektiv i ditt arbete, då du kommer att jobba med stora fakturaflöden som behöver granskas och korrigeras. Du behöver självständigt kunna planera ditt arbete och metodiskt arbeta med leverantörsregistret. Du kommer att ha många kontaktytor i rollen, både externt och internt så det är viktigt att du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta.
Låter det här som en roll för dig? Välkommen med din ansökan!
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2020-09-15ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTng Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Jobbnummer 5360080
Observera att sista ansökningsdag har passerat.