Ekonomiassistent till Kyäni

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-12-21

Företaget
Kyäni är ett internationellt hälsobolag som har riktat in sig på att sälja innovativa kosttillskott och hudvårdsprodukter. De är ett globalt direkthandelsföretag vars egenutvecklade produkter framförallt riktar sig mot privatpersoner. Kyäni Sverige ingår i en amerikansk koncern och arbetar mot ett 30-tal länder i Europa. Sedan de startade i Sverige för några år sedan har de haft en kraftig tillväxt, något som speglas i det engagemang och driv medarbetarna har.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent ligger ditt huvudsakliga fokus på att hantera företagets leverantörsreskontra. Du arbetar i en internationell miljö med stora transaktionsflöden tillsammans med en kollega. Du kommer även ha mycket kontakt med företagets kundtjänstavdelning, vilken sitter i Ungern. Rollen innebär ansvar för att skicka utgående betalningar. En stor del av orderflödet sker automatiskt och det är din uppgift att skapa en stabilitet i de undantagsfall som uppkommer genom din kompetens och öga för detaljer.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning och/eller yrkesutbildning inom ekonomi
• Något års erfarenhet av att med ekonomi, som ekonomiassistent eller liknande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har grundläggande kunskaper i Excel och det är meriterande med tidigare erfarenhet av Visma Business

För att trivas i rollen är du en person som motiveras av att arbeta i team och lätt kan anpassa dig till andras åsikter. Du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete och verksamheten och ser det som en självklarhet att slutföra det du tar dig an. Vidare trivs du i en miljö där du kan arbeta strukturerat och finna stöd i rutiner samtidigt som du kan utnyttja din noggrannhet och ditt öga för detaljer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, ekonomiassistent, ekonom, ekonomi, leverantörsreskontra, orderhantering, order, internationellt, Visma Business, Kyäni, Göteborg, Mölndal.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Käll johanna.kall@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3868598

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: