Ekonomiassistent till internationellt bolag

SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2019-12-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till internationellt bolag" (publicerad 2020-01-20) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi nu en kvalificerad ekonomiassistent till ett hyrköp, dvs du går in som konsult i 6 månader och sedan över i anställning hos kund. Du ingår i ett ekonomiteam och vår kund har lokaler på Hisingen.

Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent ansvarar du för bolagets leverantörsreskontra. Du hanterar hela flödet och är van att arbeta i ett elektroniskt fakturahanteringssystem. Vidare gör du avstämningar inför månadsbokslut samt har kontakt med leverantörer såväl nationellt som internationellt. Detta ställer krav på noggrannhet och konsekvenstänk och du behärskar engelska i tal och skrift.

Vem söker vi?
Vi söker dig med relevant utbildning och erfarenhet av liknande roll. Vidare är du en van användare av Excel och sätter dig lätt in i nya affärssystem. Som person är du ödmjuk och lösningsorienterad samtidigt som du är noggrann i ditt arbete är van att arbeta mot korta deadlines.

Ytterligare information om uppdraget
Tjänsten är på heltid och kunden tillämpar flextid.

Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Caroline Karlsson på telefonnummer 031-333 54 71. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Publiceringsdatum
2019-12-20

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: ekonomiassistent

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
5015365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: