Ekonomiassistent/receptionist

Marginalen Fastigheter AB / Ekonomiassistentjobb / Lidingö
2015-10-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent/receptionist" (publicerad 2016-04-18) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Lidingö, Solna, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Marginalen Fastigheter AB i Lidingö, Stockholm eller i hela Sverige

Marginalen Fastigheter AB äger och förvaltar egna fastigheter på flera platser i landet. Våra fastigheter finns framförallt i Stockholm och Lidingö men också på Tjörn på Sveriges västkust. I Västerviks kommun har vi byggklara villatomter med fina sjölägen samt affärslokaler och bostadslägenheter i Gamleby.

Marginalen Fastigheter är under expansion och till en av våra fastigheter, tillika bolagets huvudkontor på Lidingö söker vi en serviceinriktad ekonomiassistent/receptionist.

Publiceringsdatum
2015-10-09

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en ekonomiassistent som gillar att vara ?spindeln i nätet? och bidra till ett positivt och effektivt arbetsklimat. Placeringen är i vackra Lidingö Företagshus vid vattnet. Fastigheten rymmer ett kontorshotell med flertalet externa hyresgäster. Häri inryms även Marginalen Fastigheters huvudkontor.

Arbetsbeskrivningen är bred och utannonserad heltid fördelar sig på ca 75 procent ekonomi och 25 procent reception. I uppdraget ingår löpande bokföringsarbete som avstämning och uppföljning av reskontran, uppdatering av budget mm. Du kommer att arbeta nära bolagets ekonom. Företaget har även inlett en process till att byta redovisningssystem och den nya personen förväntas delta med implementeringen. I receptionsuppdraget, som riktar sig till alla våra hyresgäster i Lidingö Företagshus ingår att svara i telefon, ta emot post och leveranser, välkomna personal, hyresgäster och besökare, tillse att lokalerna alltid ser representativa ut, koka kaffe och andra administrativa uppgifter som faller på en receptionsroll. Du ansvarar även för inköp av kontorsmaterial, hanterar tidningsprenumerationer och ser över kontorsmaskinsavtal.

Att du talar och skriver svenska och engelska ser vi som en självklarhet.

Vem vi söker
För att vara framgångsrik i denna roll tror vi att du har en bakgrund inom ekonomi, gärna med erfarenhet från löpande reskontrahantering. Att du är ordningsam och serviceinriktad ser vi som självklart. Personliga egenskaper som utåtriktad, glad, representativ och prestigelös tror vi också är viktigt i en serviceinriktad miljö. Vi söker en trygg och ansvarstagande person som gillar att ta initiativ. Du är flexibel och är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt.

Profil
Meriterande är om sökande har:
• någon eftergymnasial ekonomiutbildning
• erfarenhet från arbete i Hogia
• vana att hantera reskontran
• goda datakunskaper
• inställningen att inget är för litet och inget är för stort.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Tjänsten fördelar sig på ca 75 % ekonomi och 25 % reception

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-08
Tillträde enligt ök
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiassistent 01
Ansökan kan skickas till e-postadress: jens.ullstrom@marginalenfastigheter.se

Kontakt
Jens Ullström, v VD 08-636 25 40 (Arbete) 0708-801645 jens.ullstrom@marginalenfastigheter.se

Företag
Marginalen Fastigheter AB

Adress
Marginalen Fastigheter AB
Box 1343
18125 Lidingö

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6362550

Jobbnummer
2471385

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Marginalen Fastigheter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Marginalen Fastigheter AB: