Ekonomiassistent På Heltid
Ryska Posten / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om företaget: Ryska Posten Bemanning söker nu för kunds räkning en initiativtagande, självgående och driven person som vill arbeta som ekonomiassistent. Företaget är ett av Sveriges största enskilda biluthyrningsföretag som bedriver biluthyrning på fler än 100 orter, flygplatser och centralstationer. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 08.00-17.00 måndag - fredag. Uppdraget kommer att starta den 1 oktober så du måste kunna börja arbeta inom en månad.
Om tjänsten: I rollen som ekonomiassistent ingår det i arbetsuppgifterna bland annat fakturering, inbetalningar, återbetalningar, inkassohantering, göra pivottabellar, uppläggning av nya EDI-kunder, hantering av förfallolistor samt inkassofakturor. Med tiden kommer det att finnas möjlighet utveckla och bredda tjänsten till nya kompetensområden.
Vem söker vi: Kund ser att du har några års erfarenhet av kontorsarbete samt att du har arbetat med kundreskontra sedan tidigare. Det är ett stort plus om du har en utbilning inom ekonomi eller har arbetslivserfarenhet av bilbranschen men det är inget krav. Det är meriterande om du har erfarenhet av systemen Hogia, Lotus Notes och Excel. Som person är du strukturerad, självgående samt har en fallenhet för att arbeta med siffror. Du gillar när det är ett högt tempo och tycker om att ta egna initiativ. Du innehar en god strukturell förmåga och kan självständigt prioritera, analysera och organisera ditt arbete. Mycket goda kunskaper i Officepaketet är ett krav och du talar och skriver flytande i svenska och engelska.
Skicka in din ansökan omgående, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-09-14ErsättningFastlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B Box 272 44, 102 53 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3047903
Observera att sista ansökningsdag har passerat.