Ekonomiassistent / Kundreskontra / Omgående
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-10-13Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 9 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetBravura söker för kunds räkning en ekonomiassistent. Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent ansvarar du för att löpande hantera och administrera företagets kundreskontra. Du tar emot och läser in fakturor som inkommer och säkerställer både korrekthet och kvalité. Du har daglig kontakt med både externa och interna parter. Vidare arbetar du mot företagets bolag i nära samarbete med ditt team bestående av redovisningsekonomer och ekonomiassistenter.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Arbetslivserfarenhet av kundreskontra och redovisning
• God datavana och kunskap i ekonomisystem
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Som person är du nyfiken och motiveras av at sätta igång och driva ditt eget arbete framåt där du även bidrar med nya idéer och perspektiv. Du är grundlig i ditt arbete och du tycker om att göra saker ordentligt. Det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat, där du gärna ställer upp för att stötta dina kollegor vid behov.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomiassistent, ekonomi, assistent, redovisning, kontering, redovisningsassistent, reskontra, leverantörsreskontra, kundreskontra, bokföring, avstämning, fakturahantering, faktura, , heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Navid Parsa
navid.parsa@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7069779
Observera att sista ansökningsdag har passerat.