Ekonomiassistent kundreskontra
Syntronic / Ekonomiassistentjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Syntronic i Gävle,
Sandviken,
Stockholm,
Kumla,
Linköping eller i
hela Sverige Syntronic är ett ledande designhus specialiserade inom avancerad produkt- och systemutveckling, produktion och eftermarknadstjänster. Våra kunder och partners är några av världens mest teknikintensiva företag och organisationer och återfinns inom branscher som telekom, medicinteknik, fordons-, försvars- och verkstadsindustrin. Våra kontor finns i Gävle, Göteborg, Kumla, Linköping, Lund, Sandviken, Stockholm, Kuala Lumpur, Penang, Beijing, Chengdu, Nanjing, Tianjin, Jakarta, Ottawa, Tokyo och Hong Kong.
Syntronic fortsätter att expandera åt alla håll och kanter! Därför behöver vi nu utöka vår härliga ekonomiavdelning igen, denna gången på kundreskontra. Är det just dig vi behöver?
Vi söker dig som
Som ekonomiassistent kommer du vara behjälplig med framförallt fakturering, kundreskontra, löpande bokföring och rapportering. Det är ett stort flöde med många fakturor som hanteras i vårt system.
Du kommer att bli ett viktigt stöd till dina kollegor, inte bara inom ekonomi utan även i vår dagliga verksamhet. Här använder du din erfarenhet för att snabbt kunna komma in i arbetet. Med din positiva energi kommer det inte att vara något problem.
Vem är du?
• Akademisk examen inom ekonomi eller likvärdigt
• Har minst 2-års erfarenhet av kundreskontra
• Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
Meriterande är erfarenhet av Microsoft Navision.
Tempot är högt och stundtals kan din stresstålighet sättas på prov. Du behöver ha ordning och reda då vi har ett stort flöde med fakturor i vårt system.
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är flexibel och kan rycka in där det behövs. Du har ofta ett leende på läpparna och en vana att hantera flera olika saker samtidigt. Du har en förmåga att prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt och kan snabbt ställa om när tillfället kräver det.
Hos Syntronic får du arbeta i en familjär miljö med globala vibbar där det finns möjligheter att växa tillsammans med oss.
Vi erbjuder
Hos oss får du möjlighet att utvecklas tillsammans med engagerade och duktiga medarbetare. Vi arbetar inom flera olika affärsområden med spännande och utmanande projekt i en internationell miljö. Trevlig arbetsmiljö och god hälsa bland våra medarbetare är viktigt för oss, därför får du tillgång till friskvårdsbidrag samt ett bra försäkringspaket både vad gäller privatvård och pensionsavsättning.
Ansökan
Vi ser fram emot ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du vill arbeta hos oss. Skicka ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval, dock senast 20 mars.
Inför rekryteringsarbetet har Syntronic tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför vänligt och bestämt kontakt med mediasäljare och säljare av rekryteringstjänster.
Kontaktperson
Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att skicka ett mail till Rekryterare Josefin Westman på
josw@syntronic.com.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
Publiceringsdatum2019-02-20ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSyntronic
AdressSyntronic
Box 965
80133 Gävle
KontorsadressBox 965
Jobbnummer 4623514
Observera att sista ansökningsdag har passerat.