Ekonomiassistent inom kundreskontra omgående
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-01-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom kundreskontra omgående" (publicerad 2018-11-26) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill jobba som ekonomiassistent inom kundreskontra med start omgående i södra Stockholm. Läs mer här!
Söker du nytt jobb som ekonomiassistent och vill jobba med hela processen inom kundreskontra? Vill du bli en del av ett glatt och positivt team som samarbetar i vardagen? Vi söker en ekonomiassistent till vår kund i södra Stockholm som kan börja arbeta omgående. Låter det intressant? Sök idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som ekonomiassistent hos vår kund får du möjlighet att jobba med kundreskontra i en självständig och omväxlande roll. Du får möjligheten att utvecklas och lära dig mer inom ekonomi samtidigt som du bidrar i det dagliga arbetet. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av våra förmåner när du blir konsult hos oss.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som ekonomiassistent kommer du att hantera:
* faktureringskörningar och diverse enkla fakturor
* uppdatering av kundregister (nya kunder, adressändringar etc.)
* påminnelsehantering och bokning och avstämning av bank
* hantera kundförfrågningar via mail och telefon
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Rollen förväntas starta måndag den 22 januari för att ge tid till introduktion och överlämning. Tjänsten är på heltid och förväntas pågå fram till sommaren, med möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Kontoret ligger i Kungens Kurva i Stockholm.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har relevant ekonomisk utbildning samt några års arbetslivserfarenhet av att arbeta med reskontra. Du bör ha generellt goda systemkunskaper och grundläggande kunskaper i MS Excel. Har du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics Ax 2012 är det meriterande. Utöver detta har du ett systematiskt arbetssätt och arbetar noggrant. Du kommer arbeta självständigt men ha många kontaktytor, vilket kräver att du är kommunikativ och samarbetsvillig. Du behärskar svenska och engelska då du har kontakt med utländska kunder.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2018-01-15ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Olofsson
maria.olofsson@tng.se 0704851214
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3904636
Observera att sista ansökningsdag har passerat.