Ekonomiassistent inom kundreskontra
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2019-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom kundreskontra" (publicerad 2021-12-07) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu en ekonomiassistent inom kundreskontra till ett framgångsrikt IT-bolag i Stockholm. Läs mer och sök tjänsten idag!
Är du intresserad av att arbeta hos ett internationellt och expansivt IT-bolag med kontor i Stockholm City? Vill du jobba som ekonomiassistent och ansvara för hela processen inom kundreskontra? Då är du den vi söker! Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som ekonomiassistent hos vår kund får du möjlighet att jobba med kundreskontra i en självständig och omväxlande roll. Du kommer att tillhöra ett ekonomiteam på 6 personer och det finns möjlighet till anställning hos uppdragsgivaren efter uppdragsperiodens slut förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av våra förmåner när du blir konsult hos oss.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du är ansvarig för kundreskontra där dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:
* Fakturering, inbetalningar, betalningspåminnelser
* Värdering av pågående arbete i projekten samt uppföljning
* Avstämning av balanskonton
* Lönsamhetsuppföljning av projekt och licensförsäljning
* Delta i förbättringsarbete av deras ekonomisystem och processer
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är ett konsultuppdrag på heltid som är tänkt att starta 2-a december och pågå 6 månader framöver. Det finns möjlighet till anställning hos uppdragsgivaren efter uppdragsperiodens slut förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Kontoret ligger i mycket trevliga lokaler i centrala Stockholm.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har relevant ekonomisk utbildning samt några års arbetslivserfarenhet av arbete med reskontra och gärna i en självständig roll. Du bör ha generellt goda systemkunskaper.
Det krävs att du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt, då du kommer hantera stora fakturaflöden dagligen. Du är teamorienterad och trivs i en organisation där ni hjälps åt och gillar att ta ansvar för ditt bidrag till gruppen, både i arbetsuppgifter och med god stämning. Som person är du självständig och ansvarsfull. Det är också viktigt att du gillar att arbeta proaktivt och kan förutse eventuella problem innan de dyker upp. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2019-11-04ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTng Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Jobbnummer 4938963
Observera att sista ansökningsdag har passerat.