Ekonomiassistent inom kundreskontra

TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-01-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom kundreskontra" (publicerad 2021-12-07) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker nu en ekonomiassistent inom kundreskontra till ett framgångsrikt IT-bolag i Stockholm. Läs mer och sök tjänsten idag!

Är du intresserad av att arbeta hos ett internationellt och expansivt IT-bolag med kontor i Stockholm City? Vill du jobba som ekonomiassistent och ansvara för hela processen inom kundreskontra? Då är du den vi söker! Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som ekonomiassistent hos vår kund får du möjlighet att jobba med kundreskontra i en självständig och omväxlande roll. Det finns möjlighet till anställning hos uppdragsgivaren efter uppdragsperiodens slut förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av våra förmåner när du blir konsult hos oss.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du är ansvarig för kundreskontra där dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:

* Fakturering, inbetalningar, betalningspåminnelser
* Värdering av pågående arbete i projekten samt uppföljning
* Avstämning av balanskonton
* Lönsamhetsuppföljning
* Delta i förbättringsarbete av deras ekonomisystem och processer

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag på heltid som är tänkt att starta i början av mars och pågå 6 månader framöver. Det finns möjlighet till anställning hos uppdragsgivaren efter uppdragsperiodens slut förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Kontoret ligger i centrala Stockholm.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har relevant ekonomisk utbildning samt några års arbetslivserfarenhet av arbete med reskontra och gärna i en självständig roll. Du bör ha generellt goda systemkunskaper och ett krav är att du har tidigare erfarenhet av Visma PX.

Det krävs att du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt, då du kommer hantera stora fakturaflöden dagligen. Du är teamorienterad och trivs i en organisation där ni hjälps åt och gillar att ta ansvar för ditt bidrag till gruppen, både i arbetsuppgifter och med god stämning. Som person är du självständig och ansvarsfull. Det är också viktigt att du gillar att arbeta proaktivt och kan förutse eventuella problem innan de dyker upp. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-01-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Claudia Ullreich cue@tng.se 0734 34 64 56

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3906533

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: