Ekonomiassistent extra vid behov

Backup AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2013-11-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent extra vid behov" (publicerad 2014-09-01) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Backup AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent som kan jobba extra vid behov, vid semester, sjukdom och annan ledighet. Arbetsplatsen är belägen i Stockholm/Sveavägen, arbetstider är 08.00 - 17.00 det kan handla om hel och/eller halvdagar

I arbetsuppgifterna ingår enligt följande:

Registrera order samt nya kunder
Fakturahantering
Ta kreditupplysning nya kunder
Uppdatering av diverse listor
Inkassohantering
Bokning av konferenslokaler
Vid behov frånvarohantering internt
Inbetalningar

Du som söker ska ha erfarenhet som ekonomiassistent. Vara självgående, flexibel, stresstålig, noggrann och social. Upplärning innan start efter behov.

Om du finner denna tjänst intressant så tveka ej att skicka in din ansökan, urvalsprocessen startar så fort ansökningarna kommer in och kommer att fortgå löpande.

Publiceringsdatum
2013-11-11

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-16
Ansökan kan skickas till e-postadress: kerstin.rehnblom@backup.se

Kontakt
Kerstin Rehnblom, Rekryterare 0709 411 875 kerstin.rehnblom@backup.se

Företag
BACKUP AB

Adress
BACKUP AB
BOX 1334
17126 SOLNA

Kontorsadress
LANDSVÄGEN 41
SUNDBYBERG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4570470
Faxnummer: 08-4570471
E-postadress: kerstin.rehnblom@backup.se

Jobbnummer
1698940

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Backup AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Backup AB: