Ekonomiassistent (50%) med start omgående
Kelly Services AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kelly Services AB i Stockholm,
Danderyd,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent (50%) med start omgående i centrala Stockholm
Den här tjänsten är en halvtidsroll (50%) och du kan kombinera denna tjänst med annat uppdrag.
Som ekonomiassistent ansvarar du för grundläggande hantering av fakturor och beställningar. Du kommer framförallt att vara delaktig i administrationen kring företagets säljavdelning. För att trivas i denna roll bör du vara kommunikativ och tycka det är roligt att ha flera processer igång samtidigt med olika kontaktytor.
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har god datavana, behärskar Officepaketet utan problem, framförallt har du arbetat mycket i Word. Vidare har Du en utpräglad servicekänsla, god kommunikationsförmåga, arbetar effektivt och strukturerat med förmåga att prioritera vid stora volymer. Du trivs med att äga frågor och komma med förslag till förbättringar och lösningar vilket ställer krav på din analytiska förmåga. Viktigt är din personlighet och inställning. Som person är du noggrann, självgående och starkt servicemedveten med en väl utvecklad social förmåga som gör att du lätt etablerar relationer internt och externt. Du tycker det är roligt att lösa problem tillsammans med andra och gillar att arbeta i högt tempo.
Ansökan tas endast emot via vår hemsida
http://www.kellyservices.se/www.kellyservices.se och vi önskar få ansökningshandlingar (brev och CV). Urval och intervjuer kommer ske löpande.
Välkommen med din ansökan!
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har god datavana. Behärskar Officepaketet utan problem, framförallt har du arbetat mycket i Word. Vidare har Du en utpräglad servicekänsla, god kommunikationsförmåga, arbetar effektivt och strukturerat med förmåga att prioritera vid stora volymer. Du trivs med att äga frågor och komma med förslag till förbättringar och lösningar vilket ställer krav på din analytiska förmåga.
Lägst gymnasiekompetens.
Publiceringsdatum2013-10-11Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 410892
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagKelly Services AB
AdressKelly Services AB
Regeringsgatan 77
11139 Stockholm
Jobbnummer 1674299
Observera att sista ansökningsdag har passerat.