Ekonomiassistent
Centric Professionals AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Till Centrics interna ekonomiavdelning söker vi just nu en ekonomiassistent som kommer att får arbeta brett med både kund- och leverantörsreskontra mot fyra olika bolag inom koncernen.
Ekonomifunktionen består idag av fyra personer och vi söker nu ytterligare en resurs på grund av en ökad tillväxt.
Publiceringsdatum2016-04-19Dina arbetsuppgifter• Kund- & leverantörsreskontra
• Fakturering
• Kontering av leverantörsfakturor
• Skicka betalningsfiler till bank
• Kontrollera påminnelser och återskick av leverantörsfakturor
• Kundkontakt vid fakturafrågor
• Insortering av verifikat
• Inläsning av leverantörsfakturor i Approval (scanning av levfakturor)
• Avstämning balanskonton
• Löpande bokföring
Din profil och kvalifikationen
Vi ser gärna att den sökande har minst två års erfarenhet från liknande uppgifter på en ekonomiavdelning samt en utbildningsbakgrund inom ekonomi. Vi lägger dock stor vikt vid personliga egenskaper och att du som sökande har lätt för att lära och sätta sig in i olika program.
Har du tidigare arbetat i Hogia ser vi det som meriterande, men inte ett krav. Att kunna uttrycka sig väl på engelska och svenska i tal och skrift är ett krav. Inkommande ansökningar hanteras löpande och vi vill därför tipsa om att vara snabb med att registrera din ansökan.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder dig tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans med ett roligt gäng med mycket värme och humor. Vi sitter i ljusa och trevliga lokaler i expansiva Sundbyberg, med goda kommunikationsmöjligheter via tvärbana, tunnelbana och pendeltåg på gångavstånd.
Känner du att det är dags för en ny rolig utmaning? Kontakta oss idag! Intervjuer sker löpande och vi vill därför tipsa dig om att ansöka till oss snarast möjligt.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Alexander Adolfson på tfn: 0721-775229 eller
alexander.adolfson@centric.eu .
Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric Professionals är ett IT-bemanningsföretag med över 270 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.
Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nå't. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande;
https://www.facebook.com/CentricSwedenSökord IT, ekonomiassistent, ekonomi, ekonom, reskontra, Sundbyberg, Stockholm.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-16
Ange följande referens när du ansöker: 1461051907888
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexander Adolfson 0721-775229
alexander.adolfson@centric.euFöretagCentric Professionals AB
AdressCentric Professionals AB
Hamngatan 33
17266 Sundbyberg
KontorsadressHamngatan 33 17266 Sundbyberg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2791365
Observera att sista ansökningsdag har passerat.