Ekonomiansvarig sökes till Trea Assistans

Trea Assistans Stockholm AB / Ekonomiassistentjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Trea Assistans Stockholm AB i Nacka, Eskilstuna, Haninge, Knivsta, Nykvarn eller i hela Sverige

Nu söker vi en ekonomiansvarig till vårt team i Sickla!

På Trea Assistans är vi ett litet team på sju personer som sitter i ljusa lokaler i Sickla köpkvarter.

Vi söker dig med stark drivkraft och känsla för siffror. Vi ser gärna att du har relevant utbildning inom ekonomi eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är kvalitetsmedveten och vill ta ansvar för att vidareutveckla bolaget på ett strukturerat sätt. Du är servicemedveten, tolerant, lätt för att kommunicera och har ett genuint intresse för att arbeta med människor. 

Lämplig bakgrund är civilekonom eller likvärdig utbildning. Vi söker dig som är nyexaminerad eller har något års erfarenhet inom ekonomi.

Meriterande om du besitter språkkunskaper inom arabiska.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som ekonomiansvarig på Trea Assistans ansvarar du för att hantera alla vardagliga ekonomiska frågor. Du har ett helhetsperspektiv och driver verksamheten mot uppsatta mål samtidigt som du är aktiv i den löpande verksamheten med daglig problemlösning.

Dina främsta arbetsuppgifter är:
• Löneadministration via Crona lön
• Hantering av tidrapporter
• Fakturering
• Ekonomirapporter och avstämningar i excel
• Hantering av bokföringsunderlag

I samband med hantering av tidrapporter sker kontinuerlig kontakt med myndigheter, personal och kunder. Arbetsuppgifterna är varierande så det är viktigt att kunna vara flexibel och inte vara begränsad till fasta arbetsuppgifter.

Vad erbjuder vi dig?
Är du den vi söker erbjuder vi varierande arbetsuppgifter och möjligheter att utvecklas inom en växande organisation med högt i tak inom ledningen. 

Vi fäster även stor vikt vid dina personliga egenskaper! Vi tror att du är en engagerad och ansvarstagande person som tar initiativ och har förmåga till självständigt arbete, men som även trivs med att vara en del av ett team i vilket vi stöttar och utvecklar varandra. 

Vi tillämpar flextid vilket innebär att du kan anpassa arbetstider efter ditt privatliv.

Intresserad?
Låter det som en utmaning som skulle passa dig? Sök snarast, dock senast 31 augusti 2016. Vi arbetar med löpande urval.

Kom ihåg att till din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person.

För mer information om tjänsten, kontakta ekonomiansvarig Juliana Daoud på telefon 076- 045 49 50 eller maila frågor på juliana@treaassistans.se .

Din ansökan behandlas konfidentiellt och läses enbart av nuvarande ledning. 

Tjänsten är ett heltids vikariat på 1 år med goda möjligheter till förlängning. Du tillhandahåller en månadslön och tillträde är flexibelt.

Välkommen med din ansökan!

Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.treaassistans.se .

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Vikariat på 1 år med goda möjligheter till förlängning.

Publiceringsdatum
2016-06-23

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-31
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiansvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress: chef@treaassistans.se

Kontakt
Kennedi Samuels, Verksamhetsansvarig 08-40025888 (växel) 0701915744 ks@treaassistans.se

Företag
TREA ASSISTANS STOCKHOLM AB

Adress
TREA ASSISTANS STOCKHOLM AB
Smedjegatan 6
13154 Nacka

Kontorsadress
Smedjegatan 6
Nacka

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-40025888
E-postadress: jobb@treaassistans.se

Jobbnummer
2921538

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Trea Assistans Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Trea Assistans Stockholm AB: