Ekonomi

Bemanningsstyrkan / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
2017-05-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomi" (publicerad 2018-07-13) ⬅️


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Stockholm, Lidingö, Sollentuna, Täby, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu en Business Integration Supervisor till en av våra kunder i Kista Science City.

Du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare och uppdraget är löpande. I den här rollen finns goda utvecklingsmöjligheter.

Nedan följer en beskrivning av arbetsuppgifter samt de krav som ställs på den som söker. Vi ser gärna att du skickar in ditt CV på engelska men det är inte ett krav.


Job description

Responsible from several internal sales portals like Sales cloud and Deal portal.

Power user in these systems and responsible from systemizing sales processes with focus on increasing effectivity. Responsible from doing gap analysis, follow up with internal stakeholders, testing and implementation. Responsible from giving workshop/presentations to sales organization to help them to use the systems effectively.

Responsible from integrating customer's systems to our customers internal systems for better collaboration and improve daily sales and claim operations. Having internal and external meetings to drive business integration is also key point in this position.

Analyze, identify and implement process improvements within different business processes by sales divisions and customer.



Key accountabilites



* Analyze, map and improve the process from customer contract to compensation by considering contractual terms, order history, sales volume and old/new price lists in accordance with company guidelines.
* Power user for the following processes and systems: Deal portal, Sales cloud, Pricing, customer sell out reporting.
* Identify opportunities for improvement and process development in tight cooperation with all liaisons.
* Analyze, identify and implement process improvements within business processes mentioned above by sales divisions and customer
* Analyze different kinds of data to improve and support daily operation
* Secure high level of accuracy (quality) in above systems mentioned
* Develop and maintain good customer relations and pro-actively drive improvement of business process with customers through workshops and meetings.
* Drive and coordinate new projects with all liaisons in a positive and constructive manner.

Liaisons



* External Customers
* Sales Managers
* KAMs and Sales Representatives
* Business controller
* Regional HQ
* Order Desk
* Accounts Payable & Accounts Receivable

Required qualifications



* University degree in business management or IT technology (or equivalent)

Experience



* Business analyst experience (2 years)
* ERP system experience, preferably from SAP
* SAP FI and preferably sales flow experience
* Analytical experience

Skills



* Strong analytical skills
* Advanced Excel and PowerPoint skills
* English both written and spoken (high level)
* Flexible and manage to prioritize
* Self-driven who take own initiatives
* Excellent problem solving skills
* Knowledge in other Nordic language (advantage)
* "do-er" and result oriended

Personal attributes



* High involvement
* Speed and endurance in operational work
* The ability to communicate and interact effectively
* Team spirit
* Able to prioritize and handle peaks in volume
* Able to handle and analyze numbers and data
* Able to identify opportunities for improvement and suitable solutions
* Able to drive to implementation of changes
* Service minded but with ability to say no if needed

You will be employed by Bemanningsstyrkan but you will work at our customers office in Kista Science City.
Bemanningsstyrkan is a medium sized staffing and recuiting company, we have collective agreement and are members of Almega and Svenskt Näringsliv.

We offer you a monthly salary, wellness compensation and close cooperation with your consultant manager who is in the customers office at least two times a week.

Since the position shall be filled as soon as possible, do not hesitate to send in your application!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2017-05-12

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-26
Ange följande referens när du ansöker: 204/111
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemanningsstyrkan bemanningsstyrkan_mail@luceosolutions.com 0852523397

Företag
Bemanningsstyrkan

Adress
Bemanningsstyrkan
16480
16480 0180

Kontorsadress
Stålgatan 11A

Jobbnummer
3494214

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan: