Ekonom till kommande uppdrag
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-10-20Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 60% som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetFöretaget arbetar med modern och professionell trädvård som bygger på stor kunskap om träd och lång praktisk erfarenhet. Vi berättar mer om företaget vid en intervju.
Dina arbetsuppgifterSom ekonom har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du tillhör företagets ekonomiavdelning och arbetar bland annat med leverantörsfakturering, kundfakturahantering, betalningar, utläggshantering och enklare avstämningar. Du arbetar nära ekonomiansvarig och hjälper till med de uppgifter som behövs, så som att stötta upp vid månadsbokslut. Andra administrativa uppgifter kan också förekomma.
Du ansvarar för upprättandet av månadsbokslut samt löner. Arbetsuppgifterna är varierade och du kommer även att ha kundkontakt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Något års arbetslivserfarenhet inom ekonomi
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
Vi tror att du som söker är en noggrann person som är uppmärksam på detaljer. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera i ditt arbete. Du har en god kommunikativ förmåga och trivs med flera kontaktytor. Vidare är du är öppen för förändringar och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar.
Övrig information:
Start: 1 november
Plats: Kvidinge
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, ekonom, ekonomiassistent, ekonomi, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, deltid
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Anela Brandic
anela.brandic@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6056658
Observera att sista ansökningsdag har passerat.