Ekonom till kommande uppdrag

Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-20

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på 60% som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Företaget arbetar med modern och professionell trädvård som bygger på stor kunskap om träd och lång praktisk erfarenhet. Vi berättar mer om företaget vid en intervju.


Dina arbetsuppgifter
Som ekonom har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du tillhör företagets ekonomiavdelning och arbetar bland annat med leverantörsfakturering, kundfakturahantering, betalningar, utläggshantering och enklare avstämningar. Du arbetar nära ekonomiansvarig och hjälper till med de uppgifter som behövs, så som att stötta upp vid månadsbokslut. Andra administrativa uppgifter kan också förekomma.

Du ansvarar för upprättandet av månadsbokslut samt löner. Arbetsuppgifterna är varierade och du kommer även att ha kundkontakt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Något års arbetslivserfarenhet inom ekonomi
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att du som söker är en noggrann person som är uppmärksam på detaljer. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera i ditt arbete. Du har en god kommunikativ förmåga och trivs med flera kontaktytor. Vidare är du är öppen för förändringar och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar.

Övrig information:

Start: 1 november
Plats: Kvidinge
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, ekonom, ekonomiassistent, ekonomi, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, deltid

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Anela Brandic
anela.brandic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6056658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: