Driven Säljande konsultchef
Prm Consulting AB / Rese- och trafikjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla rese- och trafikjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prm Consulting AB i Solna,
Huddinge eller i
hela Sverige Vi växer i Stockholm och behöver nu stärka upp med en person som har en ledarprofil och som vill ta personalansvar , din största del i detta är att du har bredkontaktnät där du jobbar som sälj och rekrytering. Jobbet är utvecklande, utmanande och givande för dig som trivs i ett socialt sammanhang. Du har ett coachande ledarskap och du växer av att se andra utvecklas. Som medlem i regionens ledningsgrupp är du med och driver vår tillväxt- och framgångsresa. Hos oss kommer du till en kultur som andas familj. Vi tar hand om varandra och i våra medarbetarundersökningar får vi högsta betyg, även i svåra tider som dessa.
OM ROLLEN
Som konsultchef hos oss i Stockholm blir du en del i ledningsgruppen där vi har som gemensamt mål att vara den bästa arbetsplatsen för både befintliga och nya medarbetare. I rollen som konsultchef är du med och skapar förutsättningarna för att vi ska lyckas och växa. Vi tror på stor frihet under ansvar, samtidigt som vi jobbar tätt ihop. Du blir en viktig del i vårt regionala ledningsteam i Stockholm och kommer samverka med andra konsultchefer på andra orter i både Sverige och våra kontor utomlands.
Publiceringsdatum2021-02-22ArbetsuppgifterAttrahera talanger
kontakta företag dagligen sälj
Du kommer aktivt att jobba med att leta nya talanger till företaget, tillsammans med teamet i Stockholm
Rekrytera
Du kommer att intervjua och rekrytera nya medarbetare
Ledare
Du har personalansvar för dina teammedlemmar
Du utvecklar och följer upp dina medarbetare
Du utvecklar och leder ditt team
Du genomför PU-samtal och lönesamtal
Du genomför teamaktiviteter, både kompetenshöjande och teambyggande
Egenutveckling
Du har fullt eget ansvar för att skapa förutsättningar för att lyckas
Du är proaktiv och delar med dig av dina idéer
Som konsultchef har du också tillgång till vårt nätverk med konsultchefer i bolaget - både i Sverige och utomlands
DIN PROFIL
Du har gärna relevant utbildning inom IT, eller motsvarande erfarenhet i branschen
Du har minst 2 års erfarenhet inom sälj B2B
B körkort är ett krav
Du har helst erfarenhet av att jobba som konsult
Du bör ha erfarenhet av arbete som konsultchef eller motsvarande
Du har sort självdriv, tar egna initiativ och är en utpräglad lagspelare
Du har troligen ett nätverk att vända dig till, både för rekrytering och försäljning
Du har erfarenhet av att rekrytera
PERSONLIGHET
Du är en mycket kommunikativ person med stor ansvarskänsla. Du gillar människor och att leda dem. Du är en lagspelare och teambuilder som gärna når framgång genom att coacha och utveckla dina medarbetare. Du gillar utmaningar och räds inte att be om hjälp, men inte heller att våga tro på dig själv och att ta egna initiativ - du vågar chansa!
Du är ansvarig för att coacha dina medarbetare i deras utveckling. Du är strukturerad och välorganiserad och du gillar att lära dig nya saker - gärna genom att våga testa.
Övrig information:
Omfattning: Heltid, Provanställning på 6 månader.
Arbetstid: Kontostider.
Arbetsplats: På vårt kontor i Solna Hagalund samt hemifrån enligt löpande överenskommelse.
Start: Omgående
Ansvarig rekryterare: Ali Shahed, HR-chef
Vid frågor kontakta oss på:
info@prmconsulting.se www.prmconsulting.seÖppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-03-24
AdressPRM CONSULTING AB
INDUSTRIVÄGEN 19
17148 SOLNA
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "KONSULTCHEF".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Prm Consulting AB (org.nr 556910-2238)
Industrivägen 19 (
visa karta)
171 48 SOLNA
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
info@prmconsulting.se Jobbnummer 5588969
Observera att sista ansökningsdag har passerat.