Driven och Junior Applikationsansvarig till RNB

Katarina Bjernefalk / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Katarina Bjernefalk i Stockholm, Gävle eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av arbete som innefattar systemförvaltning eller systemansvar? Vill du arbeta i en kreativ miljö på ett företag centralt i Stockholm? RNB Retail and Brands söker en applikationsansvarig till kontoret på Regeringsgatan i Stockholm. RNB äger, driver och utvecklar butiker inom mode, konfektion, accessoarer, juveler och kosmetik med fokus på en service- och köpupplevelse utöver det vanliga. Försäljningen bedrivs inom två butikskoncept: Brothers och Polarn O. Pyret. Inom affärsområdet varuhus driver Departments & Stores butiker på NK i Stockholm och Göteborg.

Som applikationsansvarig kommer du att tillhöra koncernens IT-avdelning som idag består av 14 personer. Avdelningens målsättning är att leverera stabila IT-system med god tillgänglighet och att ansvara för att driva utvecklingen framåt på ett så snabbt och effektivt sätt som möjligt. Du kommer arbeta med uppgifter inom e-handel, försäljning, logistik etc. I rollen som applikationsansvarig kommer du att arbeta nära verksamheten med att administrera och förvalta IT-system inom våra olika processer. Du kommer jobba med varierande uppgifter t.ex. kravställning och testning. Vi har många projekt på gång inom e-handel, försäljning, controlling samt logistik och behöver förstärka vår IT-avdelning med en person.

Din profil
Som person uppskattar du en händelserik miljö där du får använda din kreativa sida för att lösa problem. Du är bra på att prioritera och klarar av att hantera många olika ärenden som ligger på dig och att slutföra dem. Du är kommunikativ, socialt säker och trivs i en roll med många kontaktytor. Vidare är du serviceinriktad och trivs med att arbeta verksamhetsnära och att fungera som stöd mot övriga i organisationen.

För att axla rollen ser vi att du har högskoleutbildning inom IT eller motsvarande. Minst 1 års erfarenhet av arbete som innefattar systemförvaltning eller systemansvar. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Meriterande med erfarenhet från e-handel och retail.

Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 7387
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Katarina Bjernefalk katarina.bjernefalk@magna.se 08 - 121 502 04

Företag
Katarina Bjernefalk

Adress
Katarina Bjernefalk
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A

Jobbnummer
3400656

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Katarina Bjernefalk

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Katarina Bjernefalk: