Driven löneadministratör sökes till kund i Söderort!

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

Inhouse söker nu en löneadministratör för uppdrag i Söderort.

Som löneadministratör hos vår kund kommer du att arbeta med hela löneproduktionen från "ax till limpa" med t.ex. reseräkningar, bokföring, avstämningar, rättelser, lönerelaterade rapporter, statistik av olika slag, utredningsarbete mot kund, personaladministration. Du kommer att arbeta med ungefär 250 tjänstemannalöner och arbetet sker i Hogia.

Din profil / Your profile

Vi söker dig som har arbetat med hela lönekedjan och har minst 1 års arbetlivserfarenhet. Du ska ha en grundläggande utbildning i lön alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du ska ha god vana av att läsa och tolka kollektivavtal. Vi ser gärna att du arbetat i Hogia tidigare. Då engelskan är en viktig del i tjänsten ser vi att du kommunicerar obehindrat på engelska samt svenska i tal och skrift.

Som person är du utåtriktad, social, har ett eget driv, är självständig och har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. Du ska gilla att arbeta i team, vara lösningsorienterad och gärna ha ett visst mått av affärsmässighet. Du ska även vara bra på att ge god service och veta vikten av det.

Övrigt / Other

Tjänsten rör sig om ett konsultuppdrag på 6-12 månader via Inhouse med start omgående. Låter detta som någonting för dig? Ansök redan idag, intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Publiceringsdatum
2014-10-30

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 984
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Siggelin elin.siggelin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2050464

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: