Driven, erfaren och flexibel administratör till Alfa Inredningar

Alfa Inredningar AB (Personalförmedlingen AB) / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alfa Inredningar AB (Personalförmedlingen AB) i Stockholm

Personalförmedlingen AB är glada att få hjälpa Alfa Inredningar i sin rekryteringsprocess att finna deras nya medarbetare.
Alfa Inredningar har i 30 år hjälpt sina kunder uppnå en bra arbetsmiljö och trivsamma lokaler utifrån kundens unika önskemål och behov. På Alfa Inredningar arbetar 11 st drivna personer och de rekryterar nu en ny medarbetare till sitt kontor på Kungsholmen. Är det kanske du?

I din roll som administratör kommer du självständigt att ansvara för att administrationen blir korrekt utförd och vara direkt involverad i den dagliga driften av kontoret. Ingen dag är den andra lik och vinden kan snabbt vända och din tid kan behövas prioriteras om. För att trivas med arbetet krävs därför att du trivs i en dynamisk och föränderlig miljö där dina egna förslag, idéer och lösningar får ta stor plats.

Du är delaktig i samtliga led i det administrativa arbetet och hands-on när det kommer till kontakter utåt, dina arbetsuppgifter består bland annat av hantering av telefonväxel, mail, besökare på kontoret, fakturering, inbetalningar/betalningspåminnelser, posthantering, bud och leveranser, kontakt med kunder och leverantörer, sammanställning av diverse underlag, analys av underlag, inköp internt/externt, bevakning, reklamation, underhåll/uppdatering av hemsida, nyhetsbrev, sociala medier.

Alfa Inredningar håller en hög servicenivå och företagets kunder finns främst inom B2B. I din kontakt med besökare till kontoret, behandlar du alla som potentiella kunder oavsett om de besöker kontoret i privata ärenden.

För att passa i denna roll ser vi att du har minst 1-2 års erfarenhet av administration samt har arbetat med företagsekonomi tidigare eller har relevant utbildning kopplat till företagsekonomi.
Du tar för dig socialt, har en serviceinriktad profil och tycker om mötet med människor. Du är lösningsorienterad och tänker utanför boxen.
Du är prestigelös, flexibel och trivs med att arbeta i en föränderlig miljö.

Tjänsten på heltid, förlagd på plats på Alfa Inredningars kontor på Kungsholmen.
Arbetstid måndag-torsdag 08:30 - 17:00, fredag 08:30 - 16:00

Tjänsten tillsätts omgående när rätt kandidat är funnen.

Vi ser fram emot din ansökan, vi vill ha ditt CV och personliga brev där du berättar varför du vill bli Alfa Inredningars nya kollega.
Ansökan kickas via e-post till:
kontakt@personalformedlingen.se
Vg. Märk din ansökan med ALFA ADMINISTRATION i ämnesrad.

Publiceringsdatum
2019-03-11

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-10
Ange följande referens när du ansöker: ALFA ADMINISTRATION

Företag
Alfa Inredningar AB (Personalförmedlingen AB)

Kontorsadress


Jobbnummer
4661458

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alfa Inredningar AB (Personalförmedlingen AB)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alfa Inredningar AB (Personalförmedlingen AB):