Driven Administratör till Västerås. Gillar du Britt? Gillar Brit

Britt Sweden AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Britt Sweden AB i Västerås, Eskilstuna eller i hela Sverige

Vi söker en driven och engagerad administratör till vårt kontor i Västerås. Är du en klippa på administration och service? Är du strukturerad, lösningsorienterad och vill vara en del av ett team där engagemang är ett viktigt ledord? Då kan det vara dig vi letar efter.

Som administratör hos oss får du en bred och omväxlande roll. Du har många kontaktytor till alla våra bolag och är kontaktvägen in till oss då du även ansvarar för växeln. Du är spindeln i nätet och tycker om att ha många bollar i luften, samt sköter en del enklare ekonomiuppgifter. För att lyckas i rollen som administratör hos oss behöver du vara social, relationsskapande, engagerad och ha ett stort hjärta för service.

Publiceringsdatum
2019-04-03

Dina arbetsuppgifter
• Hantering av telefonväxel och ta emot besökare

• Hantering av utgående- och ingående gods och paket

• Hantering av order i vår webbshop

• Övriga kontorsgöromål

• Enklare arbetsuppgifter inom ekonomi såsom inscanning och verifiering av leverantörsfakturor,matchning av leverantörsfakturor mot produktordrar, fakturering av produktorder

Lämpliga egenskaper och bakgrund:

Som person är du positiv, noggrann, ansvarsfull och har ett gott sinne för service. När det kommer till dina arbetsuppgifter är du lösningsfokuserad, du har förmåga att prioritera och arbetar effektivt. Det är viktigt att du gillar en dynamisk miljö där det händer mycket och där arbetsveckorna ser olika ut. Du är inte rädd för att hugga i där det behövs mendu är inte heller den som blir uttråkad av ett monotont arbete. Du är prestigelös och båda fötterna på jorden.

Du behöver även ha baskunskaper i ekonomi med antingen gymnasieexamen eller ett par års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent eller motsvarande samt god datorvana, framförallt i Office och Excel.

Britt är inget nytt IT-bolag. Vi har funnits sedan 1989. Vi har bara hittat ett namn som passar oss bättre. För ett tag sedan lyfte vi blicken, funderade, fick ovärderliga insikter om framtiden och valde att bli ett annorlunda IT- företag. Vårt mål är att vara IT-branschens roligaste arbetsplats med fokus på att få företag och organisationer att nå sin fulla potential.

Skulle du gilla Britt, och Britt gilla dig, då kan du se fram emot en hel del roliga förmåner och ett härligt team av kunniga kollegor. Du får själv välja dina arbetsredskap, du får profilkläder och profilprodukter, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch, roliga AW:s och personalrabatter av olika slag. Sen gillar vi det där lilla extra, att fira saker till exempel, vilket händer ganska ofta.

Känns det som vi har nått på gång här? Isåfall tycker vi att du ska skicka ett hej och berätta mer om dig till oss på länken nedan.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och ska tillsättas den 5 aug. Urval kommer att ske löpande så ansök så snart som möjligt. Frågor besvaras av Victoria Andersson 070 - 859 32 36 ellervictoria.andersson@britt.se

Läs gärna mer om hur det är att jobba på Britt här! (https://britt.se/jobba-hos-oss/)

Vi hoppas att vi ses, hälsningar Britt

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Andersson victoria.andersson@britt.se 021-10 66 61

Företag
Britt Sweden AB

Adress
Britt Sweden AB
Metallverksgatan 10
72130 Västerås

Kontorsadress
Metallverksgatan 10, Västerås

Jobbnummer
4709097

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Britt Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Britt Sweden AB: