Driven administrativ koordinator
Middlepoint AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer!
Middlepoint erbjuder professionell Facility Service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult.
Publiceringsdatum2014-12-06Dina arbetsuppgifterDu kommer tillsammans med marknadschef och/eller försäljningschef förse försäljningsteamet med information och material
Arbeta inom det interna system och ansvara för att administrativt hålla detta uppdaterat
Planera konferenser
Informera och kommunicera med medarbetare på och utanför huvudkontoret
Skicka ut veckobrev till försäljningsteamet och HQ
Hantera inkommande och utgående fakturor
Administrativt hantera transport av kylar m.m.
Övrigt administrativt arbete
Vem söker vi?
Du arbetar professionellt och i enlighet med Middlepoints serviceanda. Som person är du ansvarsfull, noggrann och strukturerad. Du tycker om omväxlande arbete och måste ha eget driv och initiativförmåga eftersom det är viktigt att du kan arbeta självständigt och målfokuserat. Du är en framåtsträvande person som har kontakt med många personer inom företaget. Extern och intern kommunikation sker face-2-face, mail och över telefon. Du är positiv, stresstålig och ser möjligheter istället för problem.
För att arbeta i vårt team måste man vara en självständig individ som samtidigt förstår och gillar vikten av teamarbete. Motivation, mål, utveckling och arbetsglädje som känns är våra värderingar inom HR.
Och givetvis brinner du för service lika mycket som vi! Vi levererar Stockholms bästa Serviceprofiler!
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet inom serviceyrket och är en duktig och driven administratör. Du har mycket goda kunskaper inom Office-paketet och har lätt för att lära dig nya system.
Arbetstider och omfattningProvanställning med möjlighet till Tillsvidareanställning med start i början av 2015. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider och anställningsgraden är deltid/heltid
Stämmer beskrivningen in på dig, ansök snarast med CV och personligt brev!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
Två tjänster varav en är deltid 50-75% och en är heltid. Ange önskemål i ansökan
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-23
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobba@middlepoint.seFöretagMiddlepoint AB
AdressMiddlepoint AB
Västra Trädgårdsgatan 15
11153 Stockholm
KontorsadressVästra Trädgårdsgatan 15
Stockholm
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0760-500390
Jobbnummer 2092826
Observera att sista ansökningsdag har passerat.