Driftig systemadministratör inom servicehandeln
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en systemvan administratör som trivs med högt tempo och mycket kontakter?
Då har Adecco Office & HR en öppning för dig hos vår kund inom servicehandel i Stockholms innerstad!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som systemadministratör får du möjligheten till en varierad vardag med mycket kontakter i en spännande bransch!
Dina arbetsuppgifter är mångsidiga. Främst har du ett systemägaransvar för vår kunds affärssystem samt delta i utvecklingsarbete och testning. Rollen innebär även daglig kontakt med butiker där du ser till att de får den information som de behöver, t.ex. pris- och artikelförändringar samt produktinformation. Du kommer dessutom att ansvara för att grossister får viktig information gällande avtal och artiklar och du kommer även att följa upp avtal, priser och sortiment hos grossister samt övriga leverantörer. Inslag av pris- och fakturakontroll och framtagande av fakturaunderlag kommer också att ingå i tjänsten samt framtagande av inköps- och försäljningsstatistik vid behov.
Din arbetsdag bjuder dig på olika moment i högt tempo där du får möjligheten att ta dig an nya utmaningar var dag!
Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av administrativt arbete och trivs i en administrativ roll kommer att ha en bra grund att stå på för tjänsten som systemadministratör. Vidare ser vi att du har god datavana, både när det gäller Officepaketet och affärssystem, för att ha möjlighet att lyckas bra i rollen.
Tycker du om att arbeta noggrant och strukturerat, ha flera kontaktytor och är positiv som person kan det här vara ett uppdrag för dig!
Du kommer att hantera många olika uppgifter samtidigt och tempot är högt vilket gör att din ordningsamma och strukturerade sida kommer väl till pass i denna miljö. Vidare visar du engagemang för det du tar dig an, är driftig och effektiv.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd i Adecco Sweden och arbetar på uppdrag hos vår kund. Uppdraget ska tillsättas omgående och väntas pågå i minst ett år framåt. Tjänsten är på heltid och anser sedvanliga kontorstider.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån. Eller följer länken nedan
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1295969Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08-598 982 37 eller
sofia.wigzell@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-03-29Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 889406
Observera att sista ansökningsdag har passerat.