Dansktalande supportmedarbetare

Komet Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Vi söker för kunds räkning en dansktalande, glad, social och vetgirig person till deras supportavdelning.
Företaget är specialist på hantering av personalförmåner och belöningar och hjälper sina kundföretag och deras anställda att hantera förmåner genom en avancerad webbaserad portal. Det har under de senaste åren gått mycket bra för företaget, som fortsätter att växa och nu behöver ytterligare förstärkning på kontoret i centrala Stockholm.
Som medarbetare på supportavdelningen kommer du att via mejl och telefon ta emot och besvara ärenden från kundföretags anställda. Frågorna kan handla om allt från hur du loggar in på portalen, till mer ingående förmånsfrågor och frågor om hur portalen används. Fokus i arbetet ligger på att leverera god service
Vi söker i första hand dig som trivs i och har erfarenhet av en roll innefattande såväl kundservice som administrativa uppgifter, då kvitto- och fakturaregistrering kan komma att bli en del av dina arbetsuppgifter längre fram. Du bör ha ett par års arbetslivserfarenhet och telefonvana. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och behärskar Office-miljö väl.
Som person är du en utåtriktad och driven lagspelare, som inte är rädd för att självständigt ta för dig i ditt arbete. Då arbetet innebär mycket personliga kontakter via telefon är det viktigt att du sätter kunden i fokus och trivs med att ge god service. Vi tror även att du är strukturerad med ett öga för detaljer. Vidare egenskaper som vår kund värdesätter är noggrannhet, ansvarstagande och stor initiativrikedom.
Du behöver kunna tala och skriva flytande, felfri danska, men även svenska för att kunna ge support åt våra svenska kunder vid behov.
Vi ser gärna manliga sökande, då vi söker större mångfald.
Sist men inte minst: Du erbjuds möjligheten att arbeta i en spännande organisation i tillväxt med duktiga och positiva medarbetare som har roligt på jobbet.

Publiceringsdatum
2011-10-01

Arbetstider och omfattning
Start:Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider 08:00-17:00

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
KC-SB, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
1043913

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: