Dansktalande orderadministratör
Bemanningsstyrkan AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2015-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande orderadministratör" (publicerad 2015-03-02) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om Bemanningsstyrkan
Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.
Om uppdragsgivaren
Vi söker en dansktalande orderadministratör till vår uppdragsgivare i Kista, uppdragsgivaren är ett världsledande företag inom elektronikbranschen.
Kundens nordiska huvudkontor ligger i Kista och det är i deras fräscha lokaler som du kommer att ha din arbetsplats.
Tjänsten ska tillsättas omgående, du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare.
Koncernspråket är engelska så du måste vara flytande i engelska både i tal och skrift.
För den här tjänsten ska du också behärska danska i både tal och skrift.
Publiceringsdatum2015-02-23Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna består bland annat av ordermottagning, skapa forecast för försäljning, orderratio mot forecast, koordinera transporter samt vara säljstöd för företagets egna säljare.
Du måste vara en van användare av SAP och Excel.
Du ska ha erfarenhet av minst en av nedstående punkter:
• Order administration
• SCM
• Logistik
• Sales Planning
• Inköp
Vi ser helst sökande 30-37 år detta på grund av gruppsammansättning, bifoga ett löneanspråk och referenser i din ansökan.
Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer intervjuer att hållas löpande.
ProfilDu som söker ska vara stresstålig samt vara noggrann, självgående och kunna prata flytande danska, svenska och engelska. En annan viktig egenskap som eftersöks är att vara villig att lära sig nytt. Vi söker en person som jobbar administrativt och har datavana, gärna med kunskaper om försäljning och logistik,
Ledord som bör passa in på dig:
Rapp
Framåt
Positiv
Flexibel - gillar förändringar och att det går snabbt
Gillar högt tryck
Lätt för system
Lösningsorienterad
Är du driven och villig att göra det lilla extra så finns det mycket stora möjligheter att arbeta dig upp inom kundens organisation.
Ansök antingen via vår hemsida
www.bemanningsstyrkan.se eller direkt via mail till
therese@bemanningsstyrkan.seArbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 192
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Barvell Rappel
therese@bemanningsstyrkan.seFöretagBemanningsstyrkan AB
AdressBemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg
KontorsadressSkansvägen 27, Rosersberg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2177011
Observera att sista ansökningsdag har passerat.