Dansktalande Helpdesk/Säljsupport/Service/Teknisk support/Suppor
UPS / Supportteknikerjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos UPS i Sigtuna,
Järfälla,
Uppsala,
Enköping,
Stockholm eller i
hela Sverige UPS (NYSE:UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of solutions including the transportation of packages and freight, the facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company can be found on the Web at
www.UPS.com and its corporate blog can be found at blog.ups.com. To get UPS news direct, visit
www.pressroom.ups.com 2016 lanserar UPS tjänsten UPS Access Point som erbjuder praktiska leveransalternativ till e-konsumenter. Tjänsten gör det möjligt för konsumenterna att få varor levererade till utlämningsställen (t.ex. närbutik, bensinstation), nära hemmet istället för att vänta på hemleverans. Som en del av denna nya tjänst rekryterar vi nu en dansktalande helpdeskmedarbetare, din interna titel blir Access Point Inside Support Representatives (APISR).
Som APISR ansvarar du för BackOffice-support till såväl Access Points som Access Point Support Representatives i Norden. Tjänsten är baserad på UPS kontor i Märsta och du rapporterar till Access Point Support Team Leader.
Huvudsakliga ansvarsområden:
• Stödja rekrytering och uppstart av potentiella Access Points:
• Validera potentiella Access Points baserat på kvalificeringsdata från UPS fältrepresentanter
• Stödja utbildningen av Access Point-kandidaten
• Ringa "välkomstsamtalet" när kandidaten aktiverats
• Stödja våra Access Points i sin dagliga verksamhet med:
• Paketsökning
• Leveransproblem
• Tekniska problem med Access Point-terminalen
• Fakturafrågor
• Stödja verksamheten
• Övervaka kvalitetsrapporter
• Daglig telefonkontakt med Access-Points
Kvalifiaktioner:
• Telefonvana
• Kunskaper i MS Office. Bekväm med teknik och IT
• Goda kunskaper i svenska, danska och engelska är ett krav.
• Kunskap i övriga nordiska språk är meriterande.
Publiceringsdatum2017-07-13Dina personliga egenskaper• Serviceinriktad med hög ansvarskänsla
• Engagerad och fungerar bra i grupp
• Kundorienterad
• Flexibel
• Praktisk lagd och resultatorienterad
• Organiserad med förmåga att prioritera
Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader, 40 tim/veckan. Du kommer att arbeta i skift då vår support är planerad att vara öppen måndag till fredag mellan kl. 8.00-19.00. Kollektivavtal finns tecknat med Unionen.
Vänligen observera att vi begär utdrag ur polisens belastninsgregister innan anställning.
Vi tar gärna emot din ansökan på engelska. Sista ansökningsdagen att är den 3 Augusti 2017, men vi intervjuar löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUPS
AdressUPS
Elektronikhöjden 5
17543 Järfälla
KontorsadressElektronikhöjden 5
Jobbnummer 3603074
Observera att sista ansökningsdag har passerat.