Dansktalande 1st line support!
Ogunsen IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen IT i Stockholm Ogunsen IT är ett affärsområde inom Ogunsen. Vi arbetar med rekrytering och konsultförmedling där IT och teknik står i fokus, från juniora roller till tunga specialistroller och vidare mot verksamhetsnära roller där IT/teknik är en viktig del. Vårt erbjudande innefattar både traditionell annonsrekrytering och headhunting. Engagemang, Effektivitet och Långsiktighet - dessa tre ledord beskriver hur vi arbetar och förhåller oss till våra kunder och kandidater. Läs mer om oss på
www.ogunsen.seOgunsen IT söker för kunds räkning en dansktalande medarbetare till deras first line support. Vår kund är en totalleverantör av tekniska installations- och servicetjänster för fastigheter. Du kommer att ingå i den nordiska supportfunktionen med stationering i södra Stockholm. Tjänsten är varierande och bjuder på daglig problemlösning och kundkontakt. Du erbjuds en stimulerande tjänst som ger utrymme till egen utveckling och ansvar. Vi tror att du är i början på din karriär med något års erfarenhet av support, och ser detta som din nästa utmaning.
Publiceringsdatum2013-04-18Dina arbetsuppgifterArbetet består i huvudsak att ta hand om olika supportärenden via telefon och mejl. Supporten hanteras via ett ärendehanteringssystem eller direkt via telefon beroende på ärende och om det är mer eller mindre akut. Du ingår i en nordisk supportfunktion där det förutom 1st line support även finns en second line support, men 80 % av problemen löses av 1st line support.
KvalifikationerVi söker dig som har gymnasieutbildning med inriktning på IT eller liknande eftergymnasial utbildning. Eftersom rollen är ansvarsfylld är det viktigt att du är trygg i din supportroll och vi tror därför att du har något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är van vid att använda och har därför goda kunskaper inom Windows, Citrix och AD. Som person tycker du om att ge service och vi tror att du har ett stort intresse för människor och är verksamhetsfokuserad. Du är naturligtvis teknikintresserad, har känsla för uppföljning och har viljan att lära och utvecklas i din roll.
Du supporterar gentemot Danmark vilket kräver att du talar och skriver flytande i danska och svenska.
Övrig informationOvanstående är ett längre konsultuppdrag om minst 6 månader med anställning hos Ogunsen IT, heltid, med start så snart som möjligt. För rätt person finns stora möjligheter till en tillsvidareanställning hos kund. Anmäl ditt intresse snarast då urval och intervjuer sker löpande. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Markus Öhman på telefon 070-471 02 43.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnl ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarkus Öhman +46 841025289
FöretagOgunsen IT
AdressOgunsen IT
Humlegårdsgatan 20, 5 tr
10391 Stockholm
Jobbnummer 1526292
Observera att sista ansökningsdag har passerat.