Dansk kundtjänst till GE Capital Solutions

StudentConsulting AB, Stockholm / Bankjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos StudentConsulting AB, Stockholm i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Lidingö, Järfälla eller i hela Sverige

Är du en noggrann, serviceinriktad och positiv person som söker nya utmaningar hos en spännande och framgångsrik uppdragsgivare? Har du dessutom en trevlig telefonröst och trivs i en roll där du får ta mycket eget ansvar? Då har vi uppdraget för dig!
Information om uppdraget
Just nu söker vi för kunds räkning en serviceinriktad och engagerad dansktalande kundtjänstmedarbetare till en av världens ledande koncerner inom bland annat bank och finans, GE. Den aktuella tjänsten är på GE Capital Solutions som specialiserar sig på skräddarsydd rådgivning och finansieringslösningar efter kundens behov. Företaget arbetar för att underlätta och stödja distributionskedjan för tillverkare, distributörer och återförsäljare. Du kommer att vara en del av det team som arbetar mot finansiering av utrustning till exempelvis kontor och dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att ta emot och administrera kunders förfrågningar via mail och telefon. Du kommer att vara behjälplig vid förändring och administrering av kunders kontrakt samt arbeta för att upprätthålla policies och rutiner kring detta arbete.
Tjänsten är en heltid tillsvidareanställning med omgående tillträde. Din arbetsplats kommer att vara på kundens kontor i Solna, men du kommer att ingå i StudentConsultings uthyrningsverksamhet.
Kunskaper för uppdraget
Du som söker är kundinriktad, flexibel och prestigelös. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av bank-, finans- och/eller försäkringsbranschen samt arbetat med kundtjänst och administration i bred bemärkelse. Självklart är du serviceminded, öppen och trivs med att ta kontakt med människor. Tjänsten ställer höga krav på integritet, diskretion och arbetsmoral. Du gillar högt tempo och har ordning och reda omkring dig. Du har en trevlig telefonröst och självklart ger du alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Du har goda kunskaper av Officepaketet och ett krav är att du behärskar danska, svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.
Är du en person med höga ambitioner som lägger stor vikt vid ett eget ansvar, professionell och personlig utveckling samt en god arbetsmiljö? Skicka då in din ansökan redan idag – imorgon anställer vi någon annan! Ansöker gör du under annonsen på vår hemsida, www.studentconsulting.se, alternativt via länken nedan
http://www.studentconsulting.se/SC/joblist.aspx?ID=415&job=2f9b872fda3d3771 b1b8d83fa73769c7
På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden. Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag!
StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Vi har alltid nya spännande del- och heltidsjobb inom Ekonomi, Kundservice, Administration, IT, Försäljning, Logistik och Produktion. Läs mer om oss och våra lediga jobb på www.studentconsulting.se

Publiceringsdatum
2009-01-27

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: Dansktalande kundtjänst

Företag
StudentConsulting AB, Stockholm

Adress
StudentConsulting AB, Stockholm
Sköldungagatan 2
11427 STOCKHOLM

Jobbnummer
389658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från StudentConsulting AB, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos StudentConsulting AB, Stockholm: