Customer Support till internationellt företag!
Framtiden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Framtiden AB
Customer Support till NCAB GROUP
Drivs du av att arbeta mot uppsatta mål och att ha daglig kontakt med kunder?
Är du ordningssam? Tekniskt intresserad? Noggrann? Söker du en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter? Stämmer något av detta kan du mycket väl vara vår kunds nya Customer Support! Ansök redan idag då vi går igenom ansökningar löpande!
Publiceringsdatum2013-09-12ArbetsuppgifterSom Customer Support hos vår kund NCAB Group kommer du att ingå i ett team med ytterligare en Customer Support och en Key Account Manager. Dina arbetsuppgifter kommer bestå i att ha daglig kontakt med ett stort antal befintliga kunder. Du kommer att ha ett helhetsansvar för processer samt hantera en stor mängd tekniska förfrågningar från kunder vilket kräver ett stort intresse och förståelse för teknik. Som Customer Support är du i kontakt både med kund och fabriker i och med offerter, uppföljning, försäljning, inköp, leveransbevakning och registrering mot kund och fabrik.
Om företagetNCAB GROUP är en ledande leverantör av mönsterkort i Europa. Vi levererar lösningar med hög kvalitet och leveransprecision till professionella kunder inom elektronikindustrin. Genom 13 lokala bolag kan vi erbjuda hög service till kunder på 40 marknader. Tillverkningen av våra produkter sker huvudsakligen i Kina där vi genom vår Factory Management - organisation arbetar integrerat med fabriksuppföljning, utveckling och sourcing. Vår lokala närvaro på många marknader ger stor samlad köpkraft och mycket bra produktions- och leveransvillkor för våra kunder. Vi är idag 210 anställda i NCAB Group med en omsättning på 70 MEUR.
Det svenska bolaget sitter i moderna lokaler på huvudkontoret i Bromma och är idag 14 anställda. Vi är väletablerade på marknaden med ett gott förhållande till våra kunder och strävar efter att vara lösningsorienterade med högt kundfokus.
ProfilSkallkrav:
Avslutad gymnasieutbildning
Erfarenhet av att arbeta med service
Mycket goda engelska kunskaper
Meriterande:
Har du erfarenhet av att arbeta i en liknande roll ses detta som mycket meriterande
Vi söker dig som är serviceorienterad och tycker att det är kul att arbeta i en yrkesroll som består av flera kontaktytor samt drivs av att leverera resultat och att arbeta mot uppsatta mål. Du är strukturerad, noggrann och är mån om att ha rätt information. Vi tror också att du har ett tekniskt intresse och gärna vill utvecklas inom detta område.
Om företagetFramtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-10-31
Ange följande referens när du ansöker: 3044
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Ahlstrand 0735 16 89 74
johanna@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
Jobbnummer 1650637
Observera att sista ansökningsdag har passerat.